1933. gada 2. janvārī 0

Pirms 80 gadiem, 1933. gada 2. janvārī, Latvijas iedzīvotāji modās ar preses vēsti, ka naktī, atgriežoties no Jelgavas Rīgā, avāriju piedzīvojis premjera Marģera Skujenieka auto.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 382
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 30
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Klīda visādas baumas, pat par nezināmu personu organizētu diversiju, taču patiesībā avārija notika tumsas apstākļos Rīgas–Jelgavas šosejas sliktā stāvokļa dēļ, jo ceļa segums bija noledojis, kamdēļ auto noslīdēja no šosejas, kaut ātrums bija vien 40 – 50 km/h. Valdības galva avārijā tikpat kā necieta, tāpat kā viņa šoferis Roberts Anītis, kurš skaitījās viens no labākajiem vadītājiem Rīgā. Lauztā rokā un dažādās sīkās skrambās un sasitumos iedzīvojās vien Skujenieka dzīvesbiedre Alīde. Ziņas par to, kurš negadījuma brīdī atradies pie stūres, avīžu izklāstījumā bija pretrunīgas. Jāpiezīmē, ka Skujenieka braucamo, saskaņā ar “Jaunākajām Ziņām”, no grāvja izdevās izvilkt tikai ar aizsargu rīcībā esošo kāpurķēžu tanketi.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.