Ekonomika
Bizness

“1a.lv” pārdošanas tops: datortehnika, mobilie telefoni un citas tehnoloģijas0


“1a.lv” valdes loceklis Ģirts Siliņš
“1a.lv” valdes loceklis Ģirts Siliņš
Publicitātes foto

Vērtējot pagājušā gada pārdošanas rezultātus, joprojām vispopulārākās preču kategorijas ir datortehnika, mobilie telefoni un citas tehnoloģijas, informē interneta veikala “1a.lv” valdes loceklis Ģirts Siliņš.

2018.gadā visstraujāk augošās kategorijas bija rotaļlietas, sporta un mājsaimniecības preces.

Ģ.Siliņš norāda, ka uzņēmumam sīvas konkurences apstākļos izdevies ne tikai noturēt līdera pozīcijas interneta tirdzniecībā, bet arī turpināt strauju izaugsmi, attaisnojot esošo un iegūstot jaunu klientu uzticību.

Interneta veikals “1a.lv” pērn palielināja apgrozījumu par 28%. Uzņēmuma apgrozījums bija 53 miljoni eiro.

“Pagājušais gads “1a.lv” ir bijis veiksmīgākais pēdējo piecu gadu laikā. Pēdējos gados esam aktīvi strādājuši, lai klientiem nodrošinātu plašu, daudzpusīgu un kvalitatīvu sortimentu visās preču kategorijās par pieejamām cenām, un pērn tas nesa nozīmīgus rezultātus,” stāsta Ģ.Siliņš.

Uzņēmuma apgrozījuma kāpumu būtiski veicināja arī tādi faktori kā pakalpojuma kvalitāte un klientu apkalpošanas uzlabošana, interneta veikala “1a.lv” regulāra modernizēšana, pielāgojot mūsdienu klientu iepirkšanās paradumiem, kā arī pievienošanās “Kesko Senukai” grupai.

Viena no uzņēmuma prioritātēm sākot no 2018.gada ir ērta preču saņemšanas nodrošināšana arī Latvijas reģionos.

Uzziņa:

“1a.lv” ir interneta veikals ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi. “1a” darbojas arī Igaunijā un Lietuvā vairāk nekā 10 gadus. Pērn “1a” apgrozījums Baltijas valstīs veidoja 77 miljonus eiro, kas ir par gandrīz 30% vairāk nekā gadu iepriekš. Kopējais interneta apmeklētāju skaits Baltijā vienā mēnesī sasniedz 4,4 miljonus.

LA.lv