Mobilā versija
+5.6°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
6. oktobris, 2014
Drukāt

4 padomi, kas jāņem vērā, rudenī aktīvi sportojot svaigā gaisā (1)

1. Izvēlies rudens sezonai atbilstošu apģērbu

1no5
Foto - Karīna MiezājaFoto - Karīna Miezāja
Foto – Karīna Miezāja

Iestājoties vēsākam laikam, riteņbraukšana, skriešana vai citas sportiskās aktivitātes svaigā gaisā nebūt nav jāpamet novārtā. Tieši otrādi – rudenī jācenšas sportot vai piedalīties sacensībās tikpat sparīgi kā vasarā, lai saglabātu labu formu.

Kas jāņem vērā visiem, kas tuvākajā laikā gatavojas piedalīties sacensībās svaigā gaisā? Stāsta veikalu tīkla “FANS” eksperts Juris Mikulens un Mārtiņš Pilāns, kurš pašlaik aktīvi pošas dalībai “Jūrmalas MTB velomaratonā” svētdien, 12.oktobrī.

Ļoti svarīgi ir izvēlēties vēsākam un vējainākam laikam atbilstošu apģērbu, jo rudens ir viltīgs laiks. Aktīvi kustoties, ķermenis ātri sakarst un ātri atdziest, tāpēc rudenī diezgan viegli var saaukstēties. Ja piedalies sacensībās, labs risinājums ir paņemt līdzi lieku svīteri vai vējjaku – to vari uzvilkt gan pirms starta, gan finišā, lai nekļūtu vēsi.

  1. Izvēlies rudens sezonai atbilstošu apģērbu
  2. Noderēs termoveļa un garās treniņbikses
  3. Padomā par cepuri un cimdiem
  4. Jo vēsāks laiks, jo lielāks enerģijas patēriņš
  5. Dzert ir svarīgi arī vēsā laikā!

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Nepiekritīšu rakstītam par šokolādi, tās ir muļķības! Šokolāde parstrādājas ~12h tā kā to ņemt uz sacensībām nav pilnīgi nekāda jēga, pietam tās pārstrādē organisms patērēs enerģiju un ūdeni! Ja ēd šokolādi, tad vismaz 12h pirms sacensībām! Āmen. 😉

Draugiem Facebook Twitter Google+