48% Latvijas sieviešu ar sportiskām aktivitātēm nodarbojas tikai vizuālā tēla uzlabošanai 0

Teju puse jeb 48% Latvijas sieviešu ar sportiskām aktivitātēm nodarbojas, jo vēlas uzlabot vienīgi savu vizuālo tēlu un tikai 2%, lai sasniegtu noteiktus sportiskos rezultātus, secināts viena no pasaulē lielākā sporta preču un aksesuāru ražotāja adidas veiktajā aptaujā. Aptaujā piedalījās sievietes vecumā no 20 līdz 25 gadiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj 10
Lasīt citas ziņas

Pozitīvā tendence rāda, ka ar sportiskām aktivitātēm nodarbojas 90% aptaujāto Latvijas sieviešu, bet mazāk kā trešā daļa jeb 32% to dara reizi nedēļā vai retāk. Kā populārākā fiziskā aktivitāte tiek minēta pastaiga, kam seko vingrošana un skriešana. Savukārt visiecienītākā šo nodarbju vieta tiek minēta mājas, brīva daba un tikai tad seko sporta zāle.

„Lielais vairums, gandrīz 80% jauno sieviešu vismaz reizi nedēļā nododas sportiskām aktivitātēm, turklāt 15% sporto katru dienu. Man kā adidas pārstāvei iepriecinošs ir arī fakts, ka mūsu zīmolu izvēlas piektā daļa Latvijas sieviešu. Izstrādājot un ražojot tehnoloģiski augsti attīstītu un vizuāli pievilcīgu produktu dažādām gaumēm, mēs ceram iedvesmot ikvienu sievieti atvēlēt laiku vismaz reizi nedēļā kārtīgi izkustēties, kļūstot stiprākām un vēl skaistākām,” aicina Dominika Izoldova, adidas zīmola vadītāja Baltijas valstīs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai gan fiziskās aktivitātes ir veselīga dzīvesveida pamatprincips, to atzīst tikai 36% aptaujāto. „Lai labi justos gan iekšēji, gan ārēji, ārkārtīgi svarīga ir ne tikai regulāra sportošana, bet arī uzturs – tam jābūt sabalansētam un noteikti bagātam ar vitamīniem un minerālvielām. Es savā dzīvē lielu lomu pievēršu gan ikdienas maltītei, gan fiziskajai slodzei. Tas ne tikai uzlabo kopējo pašsajūtu, bet arī ļauj lieliski izskatīties sporta tērpā, kuri kļūst arvien dažādāki, krāsaināki un vēl vairāk pietuvināti pat augstās modes tendencēm,” pārdomās dalās populārā dziedātāja Samanta Tīna. Pretējās domās ir 17% aptaujāto sieviešu, kuras pauž viedokli, ka uzturam nav lielas nozīmes un tam necenšas pievērst īpašu uzmanību.

Viens no galvenajiem iemesliem kāpēc sievietes nenodarbojas ar fiziskām aktivitātēm ir tieši laika trūkums, tā atbildēja 40% respondentu, taču priecē fakts, ka 64% aptaujāto tuvākajā laikā, nākot pavasarim, plānot sākt nodarboties ar sportiskām aktivitātēm. Salīdzinoši maza daļa jeb 10% sieviešu uzskata, ka sportošanai vispār nav nozīmes.

Aptauja veikta draugiem.lv portālā 17.februārī, un tajā piedalījās 504 respondenti.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.