Mobilā versija
Brīdinājums +3.1°C
Līvija, Līva, Andra
Pirmdiena, 27. februāris, 2017
29. oktobris, 2015
Drukāt

5 vingrinājumi, ko veikt no rīta, lai iegūtu slaidu vidukli

tieve_Sh

Ieteicams veikt šos vingrinājumus katru rītu:

1. Apgulties uz muguras, saliekt ceļgalus, rokas salikt aiz galvas, elkoņus sānis, skats uz augšu. Paceļoties – ieelpa, nolaižoties sākuma stāvoklī – izelpa.

2. Apgulties uz muguras, rokas palikt zem gurniem, ne pārāk augstu pacelt taisnas kājas. Kājas augšā – ieelpa, atgriešanos sākuma stāvoklī – izelpa .

3. Sakrustot kājas ceļgalos, taisnā leņķī, rokas aiz galvas. Celt uz augšu ķermeņa augšdaļu, saglabāt elpošanas tehniku ​​kā iepriekšējos vingrinājumos.

4. Apgulties uz muguras, kājas sakrustotām „turku pozā”. No šīs pozīcijas, ritmiski pievilkt kājas pie vēdera.

5. Apgulties uz muguras, kājas saliekt ceļgalos, rokas aiz galvas. Pamīšus (labo pie kreisā, kreiso pie labā) pievilkt elkoņus pie ceļgaliem.

Visi šie vingrinājumi jāveic 15 reizes, iespējams, palielinot slodzi, pildot vairāk par 15 reizēm. Efekts būs manāms jau pēc 15 dienām.

 

dievietei_logo

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+