Mobilā versija
Brīdinājums +17.8°C
Vitolds, Lolita, Letīcija
Otrdiena, 30. maijs, 2017
29. oktobris, 2015
Drukāt

5 vingrinājumi, ko veikt no rīta, lai iegūtu slaidu vidukli

tieve_Sh

Ieteicams veikt šos vingrinājumus katru rītu:

1. Apgulties uz muguras, saliekt ceļgalus, rokas salikt aiz galvas, elkoņus sānis, skats uz augšu. Paceļoties – ieelpa, nolaižoties sākuma stāvoklī – izelpa.

2. Apgulties uz muguras, rokas palikt zem gurniem, ne pārāk augstu pacelt taisnas kājas. Kājas augšā – ieelpa, atgriešanos sākuma stāvoklī – izelpa .

3. Sakrustot kājas ceļgalos, taisnā leņķī, rokas aiz galvas. Celt uz augšu ķermeņa augšdaļu, saglabāt elpošanas tehniku ​​kā iepriekšējos vingrinājumos.

4. Apgulties uz muguras, kājas sakrustotām „turku pozā”. No šīs pozīcijas, ritmiski pievilkt kājas pie vēdera.

5. Apgulties uz muguras, kājas saliekt ceļgalos, rokas aiz galvas. Pamīšus (labo pie kreisā, kreiso pie labā) pievilkt elkoņus pie ceļgaliem.

Visi šie vingrinājumi jāveic 15 reizes, iespējams, palielinot slodzi, pildot vairāk par 15 reizēm. Efekts būs manāms jau pēc 15 dienām.

 

dievietei_logo

Pievienot komentāru

Jauna džinsu mode: apakšmala atirusi un nevienādi nogriezta! (2)Džinsi ar nevienādu, atirušu apakšmalu ir karstākais šīs vasaras jaunums, ko modes blogeri jau pamanījušies nodēvēt par “jauno melno”.
Pacel kempingu nākamajā līmenī! Ģimenes ārsts un medmāsiņa uzceļ dizaina telti par 1,6 miljoniemPāris uzbūvēja apjomīgu 1,6 miljonus dolāru vērtu TELTS māju Kvīnslendas lietusmežā – un tagad guļ, skatoties uz zvaigznēm.
No iesācēja par lietpratēju: 5 padomi jaunajiem kaligrāfiemJa vēl nesen uz kaligrāfijas rakstiem lūkojāmies vēstures grāmatās un uzskatījām to par ko senatnīgu, tad jau tagad šī rakstības māksla ieguvusi teju vai modes lietas statusu.
Draugiem Facebook Twitter Google+