50 jaunu našķu
 0

Latvijas vairāku vadošo pārtikas produktu ražotāju vadības uzņēmums “NP Foods” šajā gadā sola vismaz 50 jaunu produktu un Šokolādes muzeja paplašināšanu.

Reklāma
Reklāma

 

“Kā krāpnieks zināja, ka neesmu izņēmusi paciņu?” Lasītāja atmasko neīsto “Latvijas Pastu” 1
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Mākslīgais intelekts nosauc piecus “neveiksmīgākos” latviešu politiķus 115
Lasīt citas ziņas

Par šo ieceri, kuras īstenošanai vajadzēs Ls 2,8 milj. lielu naudas ieguldījumu tehnoloģijās, vakar žurnālistiem paziņoja jaunais “NP Foods” prezidents Rolands Gulbis, bet “NP Foods” lielākais līdzīpašnieks Daumants Vītols vakar žurnālistus informēja par grupas darbības filozofiju.

“NP Foods” patlaban nodrošina vienotu vadību uzņēmumiem, kurus daudzviet pasaulē uzskata par Latvijas vizītkarti. Proti, tā ir 1870. gadā izveidotā a/s “Laima” un a/s “Staburadze”, kā arī a/s “Gutta”, SIA “Staburadzes konditoreja” un arī SIA “Saldumu tirdzniecība”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Baltijas valstu našķu (šokolādes, šokolādes konfektes un citi produkti) tirgus aizvien ir ļoti piesātināts, tāpēc “Staburadzē” ražoto cepumu “Selga” vislielākais īpatsvars Baltijas valstu tirgū vai tāda pati “Laimas” šokolādes konfekšu pozīcija Latvijas tirgū (45% liels īpatsvars) parāda gan Latvijas cilvēku noturīgās saldumu ēšanas tradīcijas, gan arī uzņēmumu prasmi turēt augstu kvalitātes latiņu. Tiesa gan, var diskutēt par pērn notikušo jogurta vafeļu skandālu, kas galu galā stiprināja “Staburadzes” konkurētspēju, – patlaban nevienā šajā uzņēmumā ražotajā produktā neesot veselībai nelabvēlīgo transtaukskābju.

 

“Dižķibeles laikā saldumu patēriņš nesamazinājās, cilvēki izvēlējās lētākus našķus,” pēdējo gadu norises saldumu tirgū raksturo a/s “Laima” mārketinga vadītāja Dace Kokina.

 

Vislielākā izaugsme ir iecerēta eksporta tirgos ārpus Baltijas valstīm, tostarp Brazīlijā un Mongolijā – par 24%. Esošajos eksporta tirgos iecerēta 12% liela izaugsme. Ķīnas tirgū, kur patlaban notiek sarunas, vissvarīgākais nosacījums izaugsmei būšot šokolādes augstā kvalitāte. “Baltijas valstīs, ņemot vērā cilvēku skaita samazinājumu, priecāsimies par 5 – 7% lielu izaugsmi,” teic R. Gulbis.

“Laima” un “Kalev” rūpnīca Igaunijā patlaban ir vienīgie uzņēmumi Baltijas valstīs, kas šokolādi no kakao pupiņām gatavo uz vietas uzņēmumā. Ir iecere “Laimai” saņemt licenci kakao pupiņu iepirkšanai tieši no ražotāja.

No aptuveni 500 sortimenta vienībām nomainīs aptuveni 50 produktus.

Uzņēmuma ražotnē Rīgā, Miera ielā, atjaunos vietējās nozīmes kultūras pieminekli – 1939. gadā arhitekta S. Borbala “Laimai” projektēto ēku, kur paplašinās Šokolādes muzeju. Iecerēts, ka šis muzejs gadā varētu uzņemt 15 000 – 20 000 tūristu. Ekspozīcijas un ekskursiju kopējā platība ir iecerēta 3000 m2 liela.

Vēl viena labā ziņa kārumu cienītājiem ir vakar izskanējušais R. Gulbja solījums vismaz tuvākajā laikā necelt našķu, “Guttas” sulu un dzeramā ūdens cenas.

Reklāma
Reklāma

 

Uzziņa

“NP Foods” grupa

kopā ar industriālo parku attīstītāju “NP properties” ietilpst “Nordic Partners” grupā (holdingā),

lielākais akcionārs Daumants Vītols, pavisam četri līdzīpašnieki, visi Latvijas pilsoņi,

naudas apgrozījums 2011. gadā aptuveni Ls 54 milj., šajā gadā iecerēts sasniegt Ls 60 milj.,

aptuveni 40% produktu eksportē uz 25 valstīm.

 

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.