Foto: LETA

73% negadījumos ar mobilajiem tālruņiem tiek bojāts ekrāns 0

Aptuveni septiņos no desmit negadījumiem ar mobilo tālruni tiek bojāts tā ekrāns, liecina “Balta” un “Samsung” servisa centru apkopotā statistika. Ņemot vērā augstās cenas viedtālruņa ekrāna maiņai, nepilna pusgada laikā jau vairāk nekā 7000 viedierīču lietotāji visā Baltijā ir izmantojuši bezmaksas mobilo ierīču ekrānu apdrošināšanas “Screen Care” pakalpojuma priekšrocības.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām
Lasīt citas ziņas

“Samsung Electronics Baltics” sadarbībā ar aprdošināšanas kompāniju “Balta” mobilo ierīču ekrānu apdrošināšanas pakalpojumu ieviesa pērn oktobrī. Tā ļauj bez maksas parūpēties par ierīces ekrāna maiņu, ja tas ir bojāts vai kā citādi cietis no pēkšņas un neparedzētas ārējo faktoru ietekmes un tā paredzēta tieši jaunākajiem “Galaxy” līnijas viedtālruņiem un planšetdatoriem.

“Katrs otrais mobilā tālruņa īpašnieks savu nākamo telefonu vēlētos vēl izturīgāku pret triecieniem, liecina Samsung veiktā aptauja. Tieši tāpēc produktu izstrādē ierīces tiek pārbaudītas vairākos izturības testos un Samsung papildus ir ieviesis tādu ekrānu drošības pakalpojumu, kas pasargā klientu arī ārpus standarta garantijas programmas. Šādi pakalpojumi noteikti kļūs arvien populārāki, īpaši ņemot vērā faktu, ka katru gadu pieaug pieprasījums pēc viedtālruņiem ar arvien lielākiem ekrāniem,” papildina “Samsung Electronics Baltics” Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs Māris Ķikāns.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Teju visos nelaimes gadījumos, kurus esam palīdzējuši atrisināt ar “Screen Care” apdrošināšanas palīdzību, viedtelefons vai planšete ir nejauši izkritusi no rokām, kabatas vai nokritusi no kāda paaugstinājuma, piemēram, galda. Šādi negadījumi ir gluži sadzīviski un šķietami nelieli, taču tie nopietni bojā ierīces stikliņu, kas prasa salīdzinoši lielus finansiālos ieguldījumus. Turklāt šī apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē, tāpēc planšetu un viedtālruņu ekrāni ir apdrošināti arī ceļojot, kas ir īpaši svarīgi mūsdienu aktīvajā dzīves ritmā,” skaidro “Balta” korporatīvo izplatītāju pārvaldes vadītājs Kaspars Lukačovs.

Lai pieteiktos bezmaksas apdrošināšanai, sedzot tikai pašrisku, par pakalpojuma pieejamību konkrētiem mobilo ierīču modeļiem ieteicams interesēties pie pārdevēja. Apdrošināšanas aktivizēšanai mobilā tālruņa lietotājam viena mēneša laikā no ierīces iegādes brīža nepieciešams lejupielādēt “Samsung” “Screen Care” lietotni. Atverot to un saņemot apstiprinājumu, apdrošināšana tiek automātiski aktivizēta uz nākamajiem 12 mēnešiem.

Ja nelaimes gadījumā ir saplīsis mobilās ierīces ekrāns vai tas ir cietis citu pēkšņu un neparedzētu ārēju fizisku bojājumu rezultātā, “Balta” nodrošina ekrāna nomaiņu “Samsung” autorizētā servisa centrā. Apdrošināšanas periodā ekrāna maiņu var veikt līdz divām reizēm.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.