Mobilā versija
Brīdinājums +22.7°C
Vilis, Vilhelms
Svētdiena, 28. maijs, 2017
10. novembris, 2015
Drukāt

8 vingrinājumi, lai tiktu vaļā no dubultzoda

Foto no Dievietei.lvFoto no Dievietei.lv

Dubultzods noteikti neizrotā nevienu seju. Pat ja cilvēkam nav liekā svara, ir liela iespējamība, ka ar laiku viņam varētu izveidoties dubultzods.

Piedāvājam iepazīties ar 8 vingrinājumiem, kuri palīdzēs nostiprināt ādu dubultzoda un kakla rajonā ne sliktāk kā masāžas speciālajos, kosmētiskajos salonos. Viss, kas tev būs nepieciešams – mazliet brīva laika un vēlme izskatīties lieliski. Pie tam – šie vingrojumi palīdzēs izvairīties no sāpēm kakla rajonā un migrēnām. Vien jāpārkāpj pāri slinkumam un ieguvums veicot šos vienkāršos vingrinājumus būs trīskāršs.

Skūpsts
Atliec galvu atpakaļ un skaties griestos. Lūpas izstiep tā, it kā gatavotos kādu noskūpstīt. Šajā pozā noturies 5 sekundes, atkārto to 15 reizes.

Atbalsts
Cik vien plaši vari atver vaļā muti un izbāz mēli uz priekšu. Noturi mēli nospriegotu vismaz 5 sekundes, aizver muti. Atkārto vingrinājumu 10 reizes.

Pateicoties tam, ka tiek nospriegoti dubultzoda muskuļi, efekts no šī vingrinājumi ir visai ievērojams. Sākot darbināt muskuļus, kurus ikdienā izmantojam reti, mēs palīdzam ādai veidot labāku tonusu un saglabāt elastību.

Pievienot komentāru

Vasaras mode 2017. Desmit tendences, kuras vērts izmēģināt (1)Ārpus komforta zonas Jauna vasara, jauna mode!
Pacel kempingu nākamajā līmenī! Ģimenes ārsts un medmāsiņa uzceļ dizaina telti par 1,6 miljoniemPāris uzbūvēja apjomīgu 1,6 miljonus dolāru vērtu TELTS māju Kvīnslendas lietusmežā – un tagad guļ, skatoties uz zvaigznēm.
No iesācēja par lietpratēju: 5 padomi jaunajiem kaligrāfiemJa vēl nesen uz kaligrāfijas rakstiem lūkojāmies vēstures grāmatās un uzskatījām to par ko senatnīgu, tad jau tagad šī rakstības māksla ieguvusi teju vai modes lietas statusu.
Draugiem Facebook Twitter Google+