Laukos
Bizness

Ādažniekiem tagad pašiem savs “Laimas” veikals 16

Publicitātes foto.

Šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums “Orkla Confectionery&Snacks Latvija’ atvēris saldumu zīmola “Laima” veikalu Ādažos, investējot 46 000 eiro, informē uzņēmumā.

Veikals atvērts netālu no Laimas ielas, kur jau šā gada vasarā tiks sākta jaunās “Laimas” ražotnes celtniecība.

“Turpinām stabilu attīstību, investējot saldumu un sāļo uzkodu ražošanas pilnveidē un arī mazumtirdzniecībā, paplašinot tirdzniecības kanālus. 2018.gadā plānots atvērt vēl divus jaunus veikalus Latvijā, kopumā investējot aptuveni 120 000 eiro,” norādīja uzņēmuma sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Šobrīd Latvijā ir 18 “Laimas” saldumu veikali, no kuriem 12 atrodas Rīgā, bet seši citās Latvijas pilsētās, tostarp Ādažos.

Pirmais “Laimas” veikals tika atvērts Rīgā 2002.gadā. “Laimas” saldumu veikalos vienmēr pieejams plašākais “Laimas”, “Selgas” un “Staburadzes” sortiments, kā arī produktu jaunumi. Gada laikā “Laimas” veikalos tiek pārdoti vairāk nekā 385 000 kg  “Laimas”, “Staburadzes” un “Selgas” saldumu.

Kā ziņots iepriekš, “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” nākamo divu gadu laikā investēs līdz pat 20 miljoniem eiro jaunās “Laimas” ražotnes būvniecībā Ādažos un zīmola turpmākā attīstībā. Šīs ir vienas no lielākajām investīcijām pārtikas nozarē Latvijā un tās papildina vairāk nekā 16 miljonus eiro, ko pēdējo trīs gadu laikā “Orkla” jau ir ieguldījusi saldumu un uzkodu biznesā.

Kā ziņots, norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir “Orkla Confectionery&Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA “Orkla Foods Latvija”.

“Orkla Confectionery&Snacks Latvija” (iepriekš “NP Foods”) apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 740 000 eiro un sasniedza 71,6 miljonus eiro, bet koncerna zaudējumi bijuši 1,214 miljoni salīdzinājumā ar 1,107 miljonu eiro peļņu iepriekšējā gadā. “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus – “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi” un “Taffel”.

LA.lv