Mobilā versija
-2.4°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
25. oktobris, 2016
Drukāt

“adidas” paraksta līgumu ar ideālo zīmola vēstnesi Porziņģi

AFP/LETAAFP/LETA

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs “adidas” otrdien oficiāli paziņojis par reklāmas līguma noslēgšanu ar Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubā Ņujorkas “Knicks” spēlējošo latvieti Kristapu Porziņģi.

Tiek vēstīts, ka 21 gadu vecais Porziņģis ar “adidas” noslēdzis līgumu uz septiņiem gadiem. Tas nozīmē, ka latvietis ar jaunajiem apaviem piedalīsies jau otrdien gaidāmajā sezonas pirmajā spēlē, kad “Knicks” viesosies pie NBA čempioniem Klīvlendas “Cavaliers”.
Noslēgtais līgums Porziņģim ik gadu ienesīs no trim līdz sešiem miljoniem dolāru (2,7-5,5 miljoniem eiro). Šis kontrakts paredz, ka ar laiku Latvijas basketbolists var tikt pie sava brenda apaviem, turklāt tik ienesīgu līgumu pirms tam nav noslēdzis neviens Eiropas basketbolists.

“Es esmu laimīgs, ka mani atbalsta tāds zīmols kā ”adidas”. Jūtu, ka esmu pareizajā vietā un ar pareizajiem cilvēkiem. Ņujorka ir izslāpusi pēc arvien jauniem panākumiem basketbolā, un ticu, ka “adidas” man palīdzēs pacelt savu spēli nākamajā līmenī,” uzņēmuma “adidas Baltics” pārstāvji citē Porziņģa teikto. “Esmu unikāls spēlētājs, un “adidas” ir unikāls zīmols. Esmu pagodināts, ka varu būt daļa no šī brenda ģimenes.

Reklāmas līgumi ar “adidas” ir arī tādiem NBA basketbolistiem kā Džeimsam Hārdenam (Hjūstonas “Rockets”), Demjanam Lilardam (Portlendas “Trail Blazers”), Kailam Lourijam (Toronto “Raptors”) un Endrjū Viginsam (Minesotas “Timberwolves”).

“Līgā nekad nav bijis tāds spēlētājs kā Kristaps, kura mīlestība pret basketbola kultūru ir neizmērojama,” teica ”adidas” sporta mārketinga direktors Maikls Ledinigs. “Viņš maina pašu spēli un ir ideālais zīmola vēstnesis jaunajām paaudzēm gan laukumā, gan ārpus tā. Porziņģa pievienošanās “adidas” parādīs Ņujorkai un pasaulei, kādai ir jābūt nākamajai šī zīmola basketbola paaudzei.”
Ar jauno NBA sezonu Porziņģis pārstāvēs “adidas” jaunāko franšīzi ”Crazy Explosive”. Latvietim būs liela loma jaunu produktu radīšanā, testēšanā un snieguma pārbaudēs, kā arī viņš piedalīsies topošajās kampaņās, aktivitātēs un globālajās atlētu tūrēs, sola uzņēmums.

Iepriekš Porziņģim bija sadarbība ar citu ietekmīgu sporta zīmolu “Nike”, taču vienošanās noslēdzās šī gada rudenī. Lai gan “Nike” bija iespējas pielīdzināties “adidas” piedāvājumam, tas netika izdarīts.
Interesi par Porziņģa pakalpojumiem, kurš šajā starpsezonā bija iekārojamākais bez reklāmas līguma esošais basketbolists, izrādīja arī ASV bāzētā “Under Armour” un vairākas Ķīnas kompānijas.

Nākamā sezona būs pēdējā, kurā “adidas” sadarbojas ar NBA čempionātu, jo uzņēmums nolēmis mainīt darbības virzienu un nākotnē koncentrēties tikai uz atsevišķu basketbolistu līgumiem. Pērn augustā vācu kompānija noslēdza 200 miljonu dolāru (184 miljonus eiro) vērtu līgumu ar Hārdenu, un kopumā tika ziņots, ka uzņēmums gatavojas noslēgt aptuveni 500 individuālos līgumus.

Vācijas gigantam līgums ar pasaules spēcīgāko basketbola līgu bija kopš 2006.gada, kad viņi iegādājās tā brīža NBA sadarbības partnerus “Reebok”. Tobrīd sadarbība tika noslēgta uz 11 gadiem un tā noslēgsies 2017.gadā. Savukārt no nākamā gada par līgas tehnisko sponsoru kļūs “Nike”.

Iepriekšējā sezonā Porziņģis lieliski debitēja NBA, jo viņš 72 mačos vidēji izcēlās ar 14,3 punktiem, 7,2 atlēkušajām bumbām un 1,9 blokiem.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+