Mobilā versija
+3.5°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
9. janvāris, 2013
Drukāt

Aicina atbildību par slikto ceļu stāvokli prasīt no Rīgas domes

Foto - LETAFoto - LETA

Autokluba LAMB prezidents Juris Zvirbulis aicina atbildību par slikto ceļu stāvokli Rīgā prasīt ne tikai no izpildītājiem – ceļu uzturētājiem -, bet arī darbu organizētājiem un uzraudzītājiem Rīgas domē un tās institūcijās.

Kā biznesa portālam “Nozare.lv” norāda Zvirbulis, ceļu raksturo “tā stāvoklis, tātad kvalitāte, nevis tikai tā sakārtošanai paredzētais naudas apjoms”. Esot skaidrs, ka ceļiem akūti nepieciešams finansējuma pieaugums, tomēr “pārliecības trūkums par darbu kvalitāti rada bažas, vai tikai finansējums nodrošina vēlamo rezultātu”.

Patlaban tiekot stāstīts, ka šogad ziema esot ceļiniekiem “grūta” – salu un sniegputeni nomaina atkusnis, tomēr “tā ir mūsu platuma grādos esošas pilsētas ikdiena, nevis kārtējā stihija, tādēļ svarīgi ir prasīt ne tikai no izpildītājiem, bet arī darbu organizētājiem un uzraudzītājiem Rīgas domē un tās institūcijās,” uzsver Zvirbulis.

“Var jau demonstrēt stingro roku un atbrīvot no darba “Ceļu pārvaldes” valdes priekšsēdētāju, tomēr, ņemot vērā nekvalitatīvo darbu, kas ticis īstenots daudzus gadus, atbildība jāprasa arī pašvaldības amatpersonām, kuras gadu gadiem bijušas atbildīgas par šo darbu organizēšanu,” uzskata LAMB prezidents.

Kā uzsver Zvirbulis, novērojumi liecina, ka mēģinājumi salāpīt bedres ātri un nekvalitatīvi nekādu rezultātu nedod, un tas esot tikai loģiski. To esot pamanījuši gan autokluba LAMB biedri, gan arī publiskajā telpā var lasīt, ka pieaug apdrošināšanas gadījumu skaits, par ko liecina apdrošināšanas sabiedrību BALTA un BTA pieredze.

Aizvadītajā gadā Rīgas pilsētā bedrīšu lāpīšanai esot iztērēti 740 000 latu, bet šogad pilsētas budžetā ceļiem ieplānoti vien nieka 10 000 latu. “Tādēļ esot jājautā, vai gada beigās Rīgā vēl būs autoceļi,” ironizē LAMB pārstāvis.

Autoklubam LAMB kā sabiedriskai organizācijai ir 20 gadu pieredze satiksmes drošības procesu analīzē. Dalība Starptautiskajā automobiļu federācijā (FIA), kurā ir miljoniem biedru no 132 pasaules valstīs, sniedz zināšanas par satiksmes drošības aktualitātēm piecos kontinentos, tādējādi paverot iespēju salīdzinājumiem un labākās prakses meklējumiem Latvijas satiksmes drošībai.

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+