Foto – LETA

”airBaltic” atkal ķibele: Lidmašīna nevar nosēsties Parīzē 0

Latvijas nacionālās aviokompānijas ”airBaltic” šodienas reiss uz Parīzi ar jauno CS300 lidmašīnu miglas dēļ nevarēja nosēsties, tāpēc tika pārvirzīts uz Frankfurti, pastāstīja uzņēmuma pārstāvis Jānis Vanags.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. “Sēžu ceļmalā un netieku mājās!” Latviete ar asarām acīs stāsta par nedienām ar elektroauto
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Lasīt citas ziņas

Līdzīga situācija bija vakar, 28.decembrī, kad reiss ar jauno lidmašīnu uz Amsterdamu miglas dēļ nevarēja nosēsties un tika novirzīts uz Diseldorfu.

Vanags skaidroja, ka CS300 gaisa kuģis ir pilnīgi jauna lidmašīna un aptuveni pusgadu tai būs ”iesildīšanās periods”, kas nozīmē – gadījumā, ja laika apstākļi neatbildīs minimālajām drošības prasībām, lidmašīna nenosēdies un tiks meklēti citi risinājumi.

CITI ŠOBRĪD LASA

”airBaltic” pārstāvis sacīja, ka tā esot ierasta prakse jauniem lidaparātiem. ”Mēs esam tā sauktajā iesildīšanās periodā, mums ir specifiski apstākļi, kas arī ir iemesls, kāpēc nevaram veikt visas darbības pilnā apmērā, ko varētu ar citiem lidmašīnu tipiem, kas lietoti ilgāk,” pauda Vanags, piebilstot, ka patlaban CS300 gaisa kuģis ”nosacīti netiek izmantots ar pilnu jaudu”.

Kā ziņots, ka nacionālā aviokompānija no Kanādas ražotāja ”Bombardier” ir pasūtījusi 20 CS300 lidmašīnas, kas ir lielākais “CSeries” modelis. Tajā ir vietas 130 līdz 160 pasažieriem. “airBaltic” jaunajā CS300 lidmašīnā ir 145 sēdvietas. Kad “airBaltic” flotes 12 Q400 turbopropelleru lidmašīnām pievienosies 20 CS300 lidmašīnas, uzņēmums pakāpeniski pāries uz pilnīgu “Bombardier” lidaparātu floti.

Pirmos komerclidojumus ar jauno gaisa kuģi ”airBaltic” sāka decembra vidū.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.