Mobilā versija
+15.8°C
Jānis
Sestdiena, 24. jūnijs, 2017
20. jūnijs, 2017
Drukāt

“airBaltic” atteicis vietu lidmašīnā smagi slimam zēnam mājupceļā pēc operācijas Minhenē (7)

Foto-LETAFoto-LETA

Kompānija “airBaltic” atteikusi vietu lidmašīnā smagi slimam zēnam. Bērnam par saziedotiem līdzekļiem Minhenē tika veikta operācija, taču atpakaļceļā viņš netika ielaists mūsu nacionālās lidsabiedrības lidmašīnā, vēstīja TV3 raidījums “Bez Tabu”.

Kā redakcijai pastāstīja tuva ģimenes draudzene, vecmāmiņa ar mazbērnu, kuram ir invaliditāte, lidojusi uz Minheni, lai veiktu sarežģītu kāju operāciju. Saziedot līdzekļus operācijai un noorganizēt braucienu palīdzējusi organizācija ziedot.lv. Par laimi, operācija noritējusi veiksmīgi, tikai abas kājiņas puisēnam uz laiku tika ieģipsētas.

Pagājušajā nedēļā vecmāmiņai ar mazbērnu no Minhenes bija jāatgriežas Rīgā. Lidojumam tika izvēlēta nacionālā aviokompānija “airBaltic”. Liels bija vecmāmiņas pārsteigums, kad pilots esot atteicies viņus pārvest, jo bērnam ir ieģipsētas kājas. Ome ar bērnu bija spiesti palikt lidostā Minhenē.

Ģimene norāda, ka biļetes bija iegādātas laikus, uzrādīts arī, ka būs ratiņkrēsls, norādīti tika arī tā izmēri. Aviokompānija nebija uzdevusi nekādus papildu jautājumus, ka nepieciešami vēl kādi dokumenti vai izziņas no slimnīcas.

Lidsabiedrības “airBaltic” pārstāvji, sazinoties ar raidījuma redakciju, ir snieguši šādu skaidrojumu:

“airBaltic” bija informēta par to, ka reisā BT224 no Minhenes uz Rīgu minētais pasažieris ceļos ratiņkrēslā. Kad pasažieris tika nogādāts uz reisu, lidostas pārstāvji un lidsabiedrības apkalpe konstatēja, ka viņa stāvoklis nav atbilstošs, lai droši transportētu uz plānoto galamērķi.

Lidsabiedrības rīcībā nebija informācijas par to, ka pasažierim ir veikta operācija un viņa veselības stāvoklis neatļauj pārvietošanos sēdus pozīcijā.

Pasažieru transportēšana guļus vai pussēdus stāvoklī tehniski nav iespējama “airBaltic” lidmašīnās, kā arī var apdraudēt un pasliktināt pasažiera veselības stāvokli, līdz ar to tika atteikta iekāpšana.

Pasažieru transportēšana ar gaisa kuģi pēc nopietnas operācijas veikšanas ir iepriekš jāsaskaņo ar ārstu, lai saņemtu atbilstošu izziņu, ka konkrētā persona var droši lidot.

Pievienot komentāru

Komentāri (7)

  1. Interesanti gan, vai tad lidostas pārstāvji ir mediķi, ka var izteikt tik kategorisku spriedumu par bērna veselību. Kauns!!!! Ja vajadzēja mediķu izziņu,tad par to bija jāinformē savlaicīgi. Tās ir tikai atrunas. Vai bērnam uzlabosies veselība, ja nakts jāpavada lidostā vai uz ielas. Cik sen bija, ka, cilvēkam,kuram nopirkta biļete,nebija vietas. Jo lidsabiedrības pārdod vairāk biļetes, kā ir vietu. Neticu nevienam viņu vārdam. Atrunas.

  2. Varbūt austrietim Gausam būtu jāsamazina viņa neķitri lielā alga ?

  3. Ja neatbilstīgas transportēšanas dēļ puikam veselība pasliktinātos, tad lidsabiedrībai būtu jāmaksā kompensācija un tad tie “gudrie” pļurkstētāji lamātu airBaltoc, ka atļāva lidot! Stulbie komentētāji!

  4. transportēšana sēdus vai guļus tomēr nav viens un tas pats… lai arī kopumā neesmu sajūsmā par airbaltic, tomēr pārmetumus nevietā izteikt nevajadzētu

  5. Tukšs raksts,pilots rīkojās pareizi,kārtībai jābūt,viņš rīkojās pēc instrukcijas,par to neievērošanu var dabūt pa galvu,latvieši vienmēr mīl sūdzēties,stukaču tauta,atceros 39 gadu.

  6. Vājprāts, cik noprotu pēc raksta, tad air baltic darbiniekiem ir arī ārstu kvalifikācija, kas atļauj spriest par pasažieru veselības stāvokli. Vācijas ārsti atļauj lidot, bat air baltic “dakteri”neļauj. Kur nu vēl trakāk:)):))

    • Viņi norādīja ratiņkrēsla pasažieri, bet transportēt drīkst guļus!
      Es neuzņemtos atbildību pārvietot pasažieri, ar risku, kurš var neaizlidot līdz galamērķim, vai pasliktināt savu veselības stāvokli!
      Proti, tad te būtu cits raksts!!!

Draugiem Facebook Twitter Google+