Ekonomika
Bizness

“airBaltic” pārspēj regularitātes rādītāju 16

Publicitātes foto

Latvijas lidsabiedrība “airBaltic” 2018. gadā apliecinājusi tās pakalpojumu uzticamību, portālam “LA.lv” pastāstīja “airBaltic” pārstāvji.

Šī gada astoņos mēnešos “airBaltic” sasniegusi regularitātes rādītāju 99,8% apmērā.

Tas nozīmē, ka vien 0,2% no plānotajiem lidojumiem tikuši atcelti tādu iemeslu kā, piemēram, laika apstākļu vai Eiropā notiekošo streiku dēļ.

“airBaltic” izpilddirektors Martins Gauss norādīja, ka, turpinot kompānijas ilgtspējīgas izaugsmes kursu, ir svarīgi saglabāt pakalpojumu un punktualitātes augsto līmeni, ar ko airBaltic” ir pazīstams un kuru novērtē pasažieri.

“Šogad sasniegtais regularitātes rādītājs ir pārspējis mūsu noteikto mērķi, kas ir 99%. Piemēram, augustā airBaltic atcēla tikai vienu reisu,” atklāja Gauss.

Kā punktuālākā lidsabiedrība pasaulē “airBaltic” šā gada pirmajos astoņos mēnešos sasniegusi punktualitātes rādītāju 86,2% apmērā. Tas nozīmē, ka vairāk nekā 86 no 100 “airBaltic” reisiem izlidojuši plānotajā laikā vai ar ne vairāk kā 15 minūšu kavēšanos.

“airBaltic” nodrošina lidojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem no Rīgas, Tallinas un Viļņas, piedāvājot ērtus savienojumus no Rīgas uz plašo galamērķu klāstu lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Skandināvijā, NVS un Tuvajos Austrumos.

2019. gada vasarā “airBaltic” savam maršrutu tīklam pievienos trīs jaunus galamērķus no Tallinas uz Malagu, Briseli un Kopenhāgenu, kā arī uzsāks tiešos lidojumus no Rīgas uz Štutgarti.

Saistītie raksti
LA.lv