Mobilā versija
+0.2°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
29. decembris, 2015
Drukāt

“airBaltic” pārsteigta par atteikumu papildus reisiem uz Kijevu (3)

Foto-LETAFoto-LETA

Latvijas nacionālās lidsabiedrības “airBaltic” vadība ir pārsteigta par Ukrainas Valsts aviācijas dienesta lēmumu neizsniegt atļauju “airBaltic” veikt papildu reisus no Rīgas uz Borispiļas Starptautisko lidostu Kijevā, ņemot vērā, ka pati Kijevas lidosta bija lūgusi šos reisus nodrošināt, aģentūru LETA informēja “airBaltic” korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Viņš skaidroja, ka interesi palielināt reisu skaitu izteikuši paši Borispiļas lidostas pārstāvji, līdz ar to arī pārsteigums par atteikumu bijis liels, jo “airBaltic” varot piedāvāt labas un lētas ceļošanas alternatīvas. Lidsabiedrība arī vairākkārt paudusi gatavību piedāvāt papildu lidojumus, ņemot vērā ierobežotās iespējas lidot no Ukrainas uz Krieviju.

Vanags uzsvēra, ka “airBaltic” neapstāsies pie uzsāktā un meklēs veidus, kā veikt lidojumus. Atteikuma argumenti “airBaltic” neesot zināmi.

Kā skaidroja Vanags, patlaban “airBaltic” uz Kijevu piedāvā divus reisus dienā, taču bija plānots piedāvāt vēl vienu – nakts reisu. Tas nozīmētu, ka pasažieri Kijevā no rīta agri var doties uz Rīgu un tādējādi var noķert tālākos reisus uz Londonu un Maskavu. Vienlaikus pasažieri tajā pašā dienā var atgriezties mājās, jo no Rīgas ir nodrošināts vēlais vakara reiss.

Kā ziņots, portāls “avianews.com” šodien ziņoja, ka lidsabiedrība no 20.novembra vēlējās palielināt lidojumu daudzumu uz Borispiļas Starptautisko lidostu līdz sešiem reisiem nedēļā. Tas paredzētu, ka lidmašīnas arī pa nakti ir lidostā.

Neskatoties uz Ukrainas valdības pārstāvju atbalstu, Valsts aviācijas dienests norādīja, ka atļauju neizsniegs. Satiksmes ministra amata izpildītājs Rihards Kozlovskis tādēļ lūdza savu ukraiņu kolēģu atbalstu, lai kopējā labuma vārdā varētu veicināt negatīvā lēmuma pārskatīšanu.

Pēc portāla “avianews.com” rīcībā esošās informācijas, “airBaltic” pieprasīja nepieciešamās vietas lidostā un saņēma pozitīvu atbildi. Lidsabiedrība “Ukraine International Airlines” (UIA), reaģējot uz to, nosūtīja vēstuli lidostas vadībai ar iebildumu, ka atļaut lidojumus, kuros lidmašīna nakšņo lidostā, ir “pretrunā ar Borispiļas lidostas, UIA un Ukrainas nacionālajām interesēm”.

“airBaltic” skrejceļus pieprasījis vakara mierīgajā laikā, ar ielidošanu plkst.23.15 un izlidošanu plkst.2.45. Tādā veidā “airBaltic” nekonkurētu ar UIA reisiem, jo tie notiktu citā laikā.

Ukrainas Infrastruktūras ministrija un Valsts aviācijas dienests šo informāciju pagaidām nav komentējuši.

Lidojumus Kijeva-Rīga pašlaik nodrošina gan “airBaltic”, gan UIA. Lidsabiedrības ir vienojušās par kopēju maršruta uzturēšanu un pārdod biļetes viena uz otras lidojumiem.

Pievienot komentāru

Komentāri (3)

  1. Nevis Borispiļa – Borispole [metropole, Konskantinopole utt.]

  2. Patieso stāvokli neuzzināsi ne Tu ne es.

  3. Galvenais jautājums šeit ir sekojošs: Vai lidojumi uz Borispiļas Starptautisko lidostu (un citām vietām, īpaši Krievijā) sagādā kompānijai “Air Baltic” pietiekami lielu peļņu, vai ne? Tas ka “Kijevas lidosta bija lūgusi šos reisus nodrošināt” nav iemesls pats par sevi.

Gatis Strads. Mežā neatkarīgāks nekā teātrīSkatoties uz kokiem, redz ainavu, nevis eiro
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Budžeta prioritātes - aizsardzība, drošība, veselība2017. gada valsts budžeta prioritārās nozares ir aizsardzība, sabiedriskā drošība un kārtība, veselība, sociālā aizsardzība un izglītība.
Draugiem Facebook Twitter Google+