”Auto euro” foto

Aizvadīts izturības sacensību «AutoEuro 6H un 4H» trešais posms 0

Izturības sacensību “AutoEuro 6H kauss 2012” trešais posms, kas svētdien risinājās dolomīta karjeru “Akmenscūciņas” un “DSG karjeri” teritorijā, noslēdzās ar komandas “AV Motosports” pilotu Alda Vilcāna, Zigmunda Zuševica un Laura Lielā uzvarām 4×4 T, N un R klasēs, bet “VAZ Historic Open” klasē otro reizi uzvaras laurus plūca ekipāža, kurā startēja Valdis Vilks, Jānis Vilks un Didzis Kalnietis.

Reklāma
Reklāma

 

 

Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

Motobraucēju konkurencē “AutoEuro 4H kauss 2012” jau otro reizi pēc kārtas “MX Open” klasē aizceļoja pie komandas “JVE Mototeam”, kurā startēja Jānis un Einārs Vinteri, MX Hobiju klasē un “Kvadri Open” klasē jo-projām nepārspēti trīs posmus pēc kārtas ir komanda “Dienvidu Motoparks” – Gints Leilands, Ģirts Ārstenieks, Roberts Lapa – un komanda “apPasaule” – Ralfs Kaliksons un Artūrs Vēvers.

Pirmo reizi šajā sacensību seriālā, ko atbalsta firmas “Aureus Kapitāls”, “DSG Karjeri”, “Latvijas autoceļu uzturētājs”, “Wurth”, “Epson Baltija”, “Red Bull”, “Eirovīns”, “Canon”, “Canon IB serviss”, “fineArtPrint.lv”, “Mediju grupa Partneri”, “www.4rati.lv”, startēja arī standarta apvidus 4 x 4 automašīnas, kur uzvarētājs tika noteikts trīs stundu garā braucienā. “AutoEuro 3H kausu” izcīnīja komanda “Autogarant”, kurā startēja Latvijā zināmi rallija braucēji Aigars Fārenhorsts, Jānis Fārenhorsts un Andis Dauga.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sacensību sākumā 4 x 4 T, N, R klasē vadībā izvirzījās iepriekšējā posma uzvarētāji, komanda “Skoks & Piķis” (Igors Skoks, Rūdolfs Skoks, Arvis Piķis, Agris Piķis), aiz viņiem sekoja Andris Dambis un Kristaps Ulmis ar elektromobili “OSCar eO”, bet trešie jelgavnieki Aldis Vilcāns, Zigmunds Zuševics, Lauris Lielais, kuri ar savu standarta apvidus automašīnu nolēma piedalīties gan “AutoEuro 6H kausa”, gan “AutoEuro 3H kausa” izcīņā. Pēc četriem apļiem tehniskas problēmas piemeklēja elektromobili, un Andra Dambja komandai pagāja vairāk nekā stunda, kamēr tika novērsta vaina, kas likumsakarīgi bija radusies pēc smagajiem pārbaudījumiem maratonrallijos “Dakara” un “Zīda ceļš”, bet sacensību vidū trasē pēkšņi apstājās līderu “Skoks & Piķis” automobilis “Mitsu-bishi Pajero”, līdz ar to finiša līnija un trešā vieta tika sasniegta, piepalīdzot otram pilotam un to stumjot. Uzvaru ar 23 veiktiem apļiem izcīnīja komanda “AV Motosports” – Aldis Vilcāns, Zigmunds Zuševics un Lauris Lielais.

 

Kopvērtējumā pēc trīs posmiem līderi ir komanda “Skoks & Piķis” – Igors Skoks, Rūdolfs Skoks, Arvis Piķis, Agris Piķis, otrajā vietā ekipāža Andris Feldmanis/Toms Brants, bet trešajā vietā “AV Motosports” – Aldis Vilcāns, Zigmunds Zuševics un Lauris Lielais.

 

Ne mazāk pārsteigumu bija arī “VAZ Historic Open” klasē. Kad līdz finišam bija atlicis mazāk nekā pusaplis, līderu ekipāžai, kurā brauca Valdis Vilks, Jānis Vilks un Didzis Kalnietis, nolūza priekšējā riteņa ass. Komanda reaģēja ļoti operatīvi, 12 minūšu laikā tā tika nomainīta un finišs tika sasniegts piecas minūtes pirms noteiktā laika beigām. Otrajā vietā šoreiz iepriekšējā posma uzvarētāji un kopvērtējuma līderi Edijs Zimza, Ilvars Unāms, kuru ekipāžā kā trešais pilots šoreiz startēja Andis Odiņš. Trešie finišu sasniedza ekipāža Ivars Pētersons/Edgars Pētersons/Andris Upenieks/Dace Upeniece, kas paspēja trasē izbaudīt arī kūleni.

“MX Open” klasē ar viena apļa pārsvaru pirmajā vietā komanda “JVE Mototeam” – Jānis un Einārs Vinteri, kas kopvērtējumā izvirzījušies līderos. Pārsteigumu sagādāja komanda “Motokurzeme/Motosports RT” – Arvis Bumbiers un Armands Jankovskis. Viņi ar viena apļa pārsvaru apsteidza pirmā posma uzvarētājkomandu “Motosports RT”, kurā šoreiz startēja Lauris Ermanis, Iekļavs un Guntis Tauriņš.

MX Hobiju klasē “Dienvidu Motoparks” – Gints Leilands, Ģirts Ārstenieks un Roberts Lapa – par 4 minūtēm un 02.387 sekundēm bija ātrāki par komandu “Dienvidu Motoparks 3” (Roberts Beikmanis, Raitis Plūme), bet par vienu apli mazāk un trešajā vietā šoreiz palika komanda “Moto A–Z” Jurijs Žižkuns, Juris Deičmanis un Jānis Lubāns. Kopvērtējumā “Dienvidu Motoparks” (Gints Leilands, Ģirts Ārstenieks, Roberts Lapa, Toms Avens) ar trīs uzvarām ir stabili līderi, otrajā vietā “Moto A–Z” (Jurijs Žižkuns, Juris Deičmanis, Jānis Lubāns), bet trešajā vietā “Dienvidu Motoparks 2” – Raimonds Rasa un Miks Avens.

Reklāma
Reklāma

 

Arī “Kvadri Open” klasē trešo reizi neuzvarami bija komandas “apPasaule” sportisti Ralfs Kaliksons un Artūrs Vēvers, kas kopvērtējumā ieņem pirmo vietu. Viņi par diviem apļiem apsteidza komandu “Gaujas kauss” – Edgars Liepiņš un Andris Baltiņš, kas kopvērtējumā atrodas otrajā vietā.

 

Trešie posmā ierindojās “Motodroms” komanda, kurā Daniels Baltais šoreiz startēja kopā ar motokrosistu Kristu Mickēviču. Pēc neveiksmīga kūleņa, ko Kristam izdevās izbaudīt jau pirmajā aplī, komanda centās noķert konkurentus, bet pārsista riepa traucēja realizēt iecerēto. Līdz ar to kopvērtējumā viņus no otrās vietas šķir divi punkti.

Sacensību laikā tika fiksēts tālākais lēciens, ko sīvā konkurencē ar Jāni Vinteru izdevās veikt Armandam Jankovskim, kurš veica 24,8 metrus garu lēcienu un izcīnīja balvu “Lielais lasis”, kvadriciklu vērtējumā 12,5 metrus tāls lēciens izdevās Kristam Mickēvičam, bet skatītāju balsojumā balva aizceļoja pie Andra Dambja, kā arī trešo reizi to ieguva Valdis Vilks. Par lielāko pārsteigumu tika atzīts komandas “Autogarant” sniegums, kuri pēc trīs stundām uzrādīja vislabāko rezultātu starp sporta un standarta apvidus automašīnām.

Sezonas pēdējais, izšķirošais posms notiks 6. oktobrī dolomīta karjeru “Akmens-cūciņas” un “DSG karjeri” teritorijā Ozolnieku novadā.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.