Ekonomika
Bizness

“Akropolē” topā “Kārums”, Latvijas tomāti un “Užavas” gaišais0


“Maxima” zivju stends
“Maxima” zivju stends
Publicitātes foto

Tirdzniecības centrā “Akropole” atsevišķu produktu pārdošana pieaugusi pat 100 reizes.

Līdz ar jauno piedāvājumu “Maxima XXX” veikalā “Akropolē”, kuram tika ieviests pirkuma skaita ierobežojums līdz 10 vienībām, lai preces pietiktu visiem klientiem, mēneša laikā par iedzīvotāju pirktākajiem produktiem kļuvuši vietējie ražojumi, līderos izvirzoties piena produktiem un “Užavas” alum.

“Cenu samazināšana virknei produkti līdz pat 55 % ir devusi vēlamo rezultātu – atsevišķiem produktiem pieprasījums audzis pat 100 reizes, dodot iespēju pircējiem ik dienu baudīt gardu maltīti un iegādāties aktuālus produktus ar ievērojamu līdzekļu ietaupījumu. Esam patiesi priecīgi, ka četri no Top 5 pirktākajiem produktiem “Maxima XXX” veikalā “Akropolē” ir Latvijā ražoti. Noteiktiem produktiem ieviestais ierobežojums līdz 10 vienībām ir devis cerēto rezultātu, ļaujot mums nodrošināt produktu pieejamību nepieciešamā daudzumā,” saka “Maxima Latvija” Biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa.

Kārums, tomāti un “Užavas” gaišais

Piena produktu kategorijā pirktākie produkti ir Latvijā ražotie biezpiena sieriņš “Kārums” (+ 367% kāpums), “Eksporta” sviests (teju 1000% kāpums) un “Limbažu” piens, ko pircēji iegādājušies trīs reizes vairāk nekā ierasti.

Arī pirktāko dārzeņu vidū pārliecinoši dominē vietējās izcelsmes produkti. Pirktākie dārzeņi ir Latvijā audzētie tomāti, kas mēneša laikā pārdoti divas reizes vairāk nekā mēnesi iepriekš. Latvijā audzēto gurķu pārdošanas apjoma pieaugums bijis ļoti līdzīgs un sasniedzis 90 % kāpumu. Iecienītākie augļi ir banāni, kuru pārdošana mēneša laikā sastādīja 26 tonnas un arbūzi, kas augustā pārdoti par 340% vairāk nekā iepriekš.

Gaļas produkcijas vidū pircēji visvairāk ir iecienījuši arī Latvijas ražotāju produkciju. Pircēju grozos nonākušas 3 reizes vairāk “Ķekava” cāļa filejas, par 200% vairāk “Rakveres” cīsiņu un teju 9 reizes vairāk “Lido” marinēto vistas spārniņu pret identisku periodu pirms mēneša.

Saistītie raksti

No vietējiem alus darītājiem populārākais ir “Užavas” gaišais alus, kura pārdošanas apjoms mēneša laikā pieaudzis teju 10 reizes. Tam seko “Valmiermuiža”, kam pārdošanas apjoms pieaudzis septiņas reizes. No Latvijā ražotajiem bezalkoholiskajiem dzērieniem pircēju iecienītākais ir kvass – “Iļguciema” kvasa pārdošanas apjoms mēneša laikā pieaudzis gandrīz par 200%.

Pieaugums arī “premium” kategorijā

Vērienīgi audzis pieprasījums arī premium produktu kategorijā. Visstraujākais pārdošanas kāpums ir šampanietim “Veuve Clicquot Brut”, kura pārdošanas apjoms audzis simtkārtīgi, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi. Pārdotā daudzuma ziņā premium produktos līderis ir atdzesēts lasis, ko pircēji iegādājušies piecas reizes vairāk. Pieaugums ir arī tādiem gardēžu produktiem kā karaliskās garneles, vītinātās desas un melnās un zaļās olīvas.

LA.lv
LA
LA.LV
Ekonomika
“Citro” veikalu tīkls vēršas plašumā. Tīklam pievienojas vēl 51 veikals
4 stundas
OZ
Olafs Zvejnieks
Ekonomika
Cērps: LB prezidentam jāsamazina alga 1
5 stundas
LA
LA.LV
Ekonomika
Pētersalas – Andrejsalas apkaimē sāk būvēt projekta “Fjordi” dzīvojamās mājas
5 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

IK
Ilze Kuzmina
Latvijā
Vai nākotnē latviešu valoda būs tikai ķēķa valoda? 1
1 stunda
LE
LETA
Latvijā
Atlaistā “RNP” valde tiesā apstrīdējusi Burova lēmumu
44 minūtes
RR
Raivo Rosts
Ekonomika
Raivo Rosts: Kā mobilās tehnoloģijas ļauj pelnīt vairāk
12 minūtes
LE
LETA
Latvijā
Tiesa ļauj valdībai iecelt jaunu LU rektora vietas izpildītāju
24 minūtes
LE
LETA
Latvijā
Lielākie ieguvēji no nodokļu reformas būs strādājošie bez bērniem 1
4 stundas