“Aldara” trīs ekskluzīvo alus šķirņu prezentācijas pasākums, atklājot vēsturisko alus darītavu.
“Aldara” trīs ekskluzīvo alus šķirņu prezentācijas pasākums, atklājot vēsturisko alus darītavu.
Foto: LETA

“Aldaris” Līgosvētkos sasniedzis pārdošanas rekordu 0

Līgo svētku laikā AS “Aldari”s pārdošanas apjomi pārsnieguši iepriekšējā gada rādītājus par 30%, kas ir labākais rādītājs pēdējo piecu gadu laikā, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Lasīt citas ziņas

Populārākās alus šķirnes šogad bijušas “Aldaris Gaišais”, “Mežpils Gaišais”, “Zelta Premium” un “Carlsberg”. Kopējais “Aldaris” pārdotā alus daudzums pirmssvētku nedēļā bija aptuveni 1,4 miljoni litru.

uzņēmumā arī atzīst, ka kopš gada sākuma bija vērojama alus pārdošanas apjoma samazināšanās, ko radīja izmaiņas likumdošanā – tika ieviests divu litru PET iepakojuma aizliegums un šī gada 1.martā paaugstināts akcīzes nodoklis alkoholiskajiem dzērieniem. Ja aprīlī “Aldaris” produkcijai pārdošanas apjomi kritās par 12%, tad maijā sasniedza pat 7% pieaugumu salīdzinājumā ar to pašu laika periodu pagājušajā gadā. Uzņēmuma prognozes liecina, ka kopējie jūnija ieņēmumi no alus tirdzniecības būs vismaz par 10% lielāki nekā 2017.gadā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Šādu izaugsmi veicināja agrie un ilgstoši vasarīgie laikapstākļi, kā arī valsts ekonomikas attīstības un iedzīvotāju pirktspējas pieaugums. Redzam, ka “Aldaris” pozīcijas, neskatoties uz būtiskajām tirgus izmaiņām, ir stabilas un uzņēmums veiksmīgi attīstītās, nostiprinot vadošo lomu Latvijas alus tirgū ar aptuveni 26% no kopējā tirgus,” atzina uzņēmuma valdes locekle Sigita Ozola.

Viņa arī norādīja, ka maija pārdošanas rādītāji uzrādot vēl vienu jaunu tendenci – pircēji iegādājas ekskluzīvākus un garšu niansēm bagātākus alus veidus, maksājot par aptuveni 20% vairāk par vienu litru alus, salīdzinot ar 2017. gadu.

Kā ziņots, 2016.gadā “Aldaris” strādāja ar 25,857 miljonu eiro apgrozījumu un 3,178 eiro zaudējumiem, liecina ” Firmas.lv” dati. Saskaņā ar uzņēmumā prognozēto, “Aldaris” apgrozījums pagājušajā gadā pieaudzis par 2%, sasniedzot 26,4 miljonus eiro.

“Aldaris” ir Dānijas alus ražotāja “Carlsberg” grupas uzņēmums. “Carlsberg” kontrolē uzņēmumu “Baltic Beverages Holding”. “Aldaris” nodarbina apmēram 200 darbinieku.
AS Aldaris ir daļa no Carlsberg Grupas, kas ir viens no lielākajiem alus ražotājiem pasaulē. Alus darītava atrodas Rīgā, un tajā pastāvīgi strādā ap 200 darbinieku. AS Aldaris produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērieni – alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi.