Mobilā versija
+2.2°C
Gunārs, Vladimirs, Gunis
Ceturtdiena, 8. decembris, 2016
26. jūlijs, 2015
Drukāt

Ameriks: Ja “Tallink” nenodrošinās otru prāmi, to izdarīs cita kompānija (3)

Foto-LETAFoto-LETA

Prāmis "Tallink" Rīgas Pasažieru ostā.

Ja jūras pasažieru pārvadātājs “Tallink” neatjaunos divu prāmju satiksmi maršrutā Rīga-Stokholma, otru prāmi nodrošināt varētu būt ieinteresēta kāda cita kompānija, aģentūrai LETA sacīja Rīgas brīvostas valdes priekšsēdētājs Andris Ameriks (GKR).

Viņš skaidroja, ka, salīdzinot pasažieru apjomu, kas ar diviem prāmjiem no Rīgas uz Stokholmu un atpakaļ pārvadāti pērn, un to pasažieru apjomu, kas ar vienu prāmi pārvadāti šogad, samazinājums esot ap 40%, kas nozīmē, ka “Tallink” vienīgajam prāmim panācis lielāku pasažieru piepildījumu. Vienlaikus kritusies ietilpība kravu klājā, un, no ekonomiskās perspektīvas raugoties, esot brīva niša kuģim ar ietilpīgu kravas klāju. Interese par šāda, uz Skandināvijas valstīm kursējoša, kuģa ar lielu kravas klāju nodrošināšanu jau esot izrādīta no Ķīnas puses.

“Esmu pārliecināts, ka, ja ne “Tallink”, tad kāda cita kompānija nodrošinās otru prāmi, iespējams, jau nākamgad,” sacīja Ameriks. Pašreiz tiekot darīts viss iespējamais, lai otru prāmi maršrutā Rīga-Stokholma atjaunotu.

Kā ziņots, jūras pasažieru pārvadātājs “Tallink”, visticamāk, nevarēs piemeklēt otru prāmi, lai atjaunotu divu prāmju ikdienas satiksmi maršrutā Rīga-Stokholma, aģentūrai LETA iepriekš sacīja Ameriks. Grūtības joprojām saistāmas ar pakalpojumam piemērota ledus kuģa piemeklēšanu, skaidroja brīvostas valdes priekšsēdētājs.

Jau ziņots, ka kuģniecības uzņēmums “Tallink” meklējot otru prāmi, lai varētu atjaunot ikdienas satiksmi maršrutā Rīga-Stokholma, aprīļa sākumā vēstīja laikraksts “Dienas Bizness”.

LETA ziņoja, ka “Tallink Grupp” pagājušā gada vasarā paziņoja, ka no augusta prāmis “Romantika”, kas kursēja starp Rīgu un Stokholmu, turpmāk kuģos starp Tallinu un Stokholmu, bet prāmju satiksmi starp Latvijas un Zviedrijas galvaspilsētām turpinās nodrošināt tikai prāmis “Isabelle”. Kopš tā laika prāmis no Rīgas uz Stokholmu dodas katru otro dienu. Līdz tam tie kursēja katru dienu.

Pievienot komentāru

Komentāri (3)

  1. Otru prāmi noorganizēs vienalga kas tikai ne Latvija. kādreiz mēs prāmju satiksmi pārdevām kā neekonomisku. Nez, kāpēc igauņiem tas tūlīt kļuva ekonomisks.un ,redz ,tzgad pat tik ļoti ,ka ar vienu vairs nepietie Acīm redzot igauņi prot strsādāt,bet ne izpārdot savus īpašumus,letiņi domā tikai par savas kabatas piebāšanu

    • Nebut prāmju stiksme nav tik rentabla un izdevīga,kā liekas.Vasara vel,bet ziemas mēnešos tā nes kolosālus zaudējumus.Izdzīvo tie prāmji,kas ir pamatā orientēti uz kravu parvadajumiem.Savu laik pat lielākā pramju kompānija Baltijas jūrā Silja Line bankrotēja un to paņēma Tallink.Izsakatās ,ka problēmas palika vecās.Varbūt būtu laiks domat par saprātīgāku cenu politiku Rīgas prāmjiem.Citādi daudzi latvijas pasažieri vairāk izmanto satiksmi no Tllinas,jo tur biļešu cenas ir par trešdaļu lētakas un pavadītais laiks ceļā īsāks.

  2. kaut vai no Ķīnas, ka tik ne no Krievijas ar tai tipisko bardaku jebkurā biznesā, pēc principa – ģeņgi jesķ, uma ņe nādo !

Aplamie apgalvojumi. Pēc intervijas ar Fātimu teoloģe par sievietes lomu islāmā (5)Pēc “LA” publicētās intervijas ar Līgu Fātimu Legzdiņu un “Latviešu mentalitāte sasaucas ar islāmu, prāto konvertīte Līga Fātima” lasītāji uzdeva jautājumus, vai
Draugiem Facebook Twitter Google+