Foto-LETA

Ameriks: Rīgas ostai kokmateriālu kravas nav pievilcīgas 0

Latvijas mazajām ostām vajadzētu turpināt specializēties kokmateriālu kravu apkalpošanā, jo kuģiem, kas pārvadā kokmateriālus, nepieciešama iegrime tikai piecu, sešu metru dziļumā, savukārt, piemēram, Rīgas ostai šīs kravas nav īpaši pievilcīgas, šonedēļ starptautiskajā konferencē “TransBaltica 2013” norādīja ostas valdes priekšsēdētājs Andris Ameriks.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Atradusies pirms 13 gadiem pazudusi meitene, kura savulaik neatgriezās mājās no skolas 13
Lasīt citas ziņas

Viņš skaidroja, ka Rīgas osta, domājot par savu infrastruktūru, nav īpaši draudzīga kokmateriālu kravām, lai gan tās joprojām tiekot krautas 18 vietās Rīgas ostā. Nākotnē viņš ieteiktu uzņēmējiem izmantot Vidzemes un Kurzemes krastu mazo ostu infrastruktūru, kas šim kravu veidam ir piemērotākas.

Kā ziņots, Latvijas mazajās ostās pērn pārkrauti 1,36 miljoni tonnu kravu, kas ir par 6,5% mazāk nekā 2011.gadā, kad tika pārkrauti 1,46 miljoni tonnu, liecina Satiksmes ministrijas apkopotā informācija.

CITI ŠOBRĪD LASA

Visvairāk kravu – 589 700 tonnas – pārkrautas Skultes ostā, un tas ir par 14,5% mazāk nekā 2011.gadā, kad tika pārkrautas 689 400 tonnas kravu.

Par 1,9% palielinājies pārkrauto kravu apjoms Mērsraga ostā, sasniedzot 443 300 tonnas. Salacgrīvas ostā pārkrautas 285 500 tonnas, kas ir par 5,1% vairāk nekā 2011.gadā.

42 700 tonnas pārkrautas Rojas ostā, un tas ir par 28,5% mazāk nekā gadu iepriekš, bet Pāvilostā pērn pārkrauts 2000 tonnu, kas ir par 9,1% mazāk nekā pirms gada.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.