Foto-Fotolia

Apdrošinātājam lūgts atlīdzināt par gūtajām traumām romantiskos un intīmos brīžos 0

Apdrošināšanas sabiedrības “Balta” pieredzē ir saņemti lūgumi gan palīdzēt atrast laimi un mīlestību, gan atlīdzināt par gūtajām traumām romantiskos un intīmos brīžos, aģentūru LETA informēja “Balta”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj 10
Lasīt citas ziņas

Pēdējo gadu laikā apdrošinātājs “Balta” ir saņēmis arī netipiskus atlīdzību pieteikumus ar romantisku vai intīmu noskaņu. Piemēram, vienā gadījumā klients informējis, ka atlīdzība viņam pienākas, jo traumēta kāda ļoti intīma vieta, līdz ar to, skaidrojot situāciju, klients teicis īsi un kodolīgi: “Nu kā, kas notika? Bērnu nebūs!”

Līdzīgi gadījies vēl kādam kungam, kurš, piesakot atlīdzību, apdrošinātājam paziņojis, ka viņam ir intīmā polise un ka par šo negadījumu policijai neziņos, jo apdrošināšanas gadījums noticis kopā ar sievu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Prieks apzināties, ka klienti mums patiešām uzticas un paļaujas, ka spēsim palīdzēt jebkurā situācijā, pat ja tā ir saistīta ar otro pusīti un kādu romantisku vai pat intīmu gadījumu. Prieks arī par to, ka cilvēki paļaujas uz mums arī situācijās, kad paši tikai vēl ir mīlestības meklējumos. Protams, nodrošināt atlīdzību par neiegūto laimi un mīlestību mēs nevaram, bet atbildēt uz jautājumu “Kur dabūt laimi un mīlestību?” mēs spējam. Šādi gadījumi apdrošināšanas ikdienā nav bieži, bet bez atbildes mēs neatstājam nevienu zvanītāju, tādējādi esam piedzīvojuši dažādas interesantas sarunas ar saviem klientiem, kuriem ir veselīga dzīves uztvere un laba humora izjūta,” norāda “Baltas” apdrošināšanas atlīdzību zvanu centra vadītāja Maija Cvetkova.

Apdrošinātāja pieredzē nereti ir bijuši arī citi jautri gadījumi, kad klients savās atbildēs piesauc savu otro pusīti. Piemēram, uz “Baltas” pārstāves jautājumu “Jūsu automašīnas reģistrācijas numurs ir kā “Guntis, Linda”?” klients atbildēja: “Linda ir mana sieva, bet tas Guntis gan man nepatīk!”.

Savukārt citā gadījumā, atbildot uz jautājumu – vai transporta līdzekli negadījuma brīdī ir vadījis pats klients, viņš atbildējis: “Es savu mašīnu tāpat kā sievu nevienam citam neuzticu!”.

Interesantā veidā beigusies arī kāda telefonsaruna ar klientu par viņa un apdrošināšanas sabiedrības sadarbību un veiksmīgajām attiecībām, kad viņš pateicības un prieka pilns klienta apkalpošanas centra pārstāvei paziņojis: “Paldies, ka vismaz jūs nekrāpāt mani!”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.