Mobilā versija
-3.1°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
23. oktobris, 2012
Drukāt

Apdrošinātāji nevienojas par tiešās zaudējumu regulēšanas ieviešanu

Foto - LETAFoto - LETA

Tieši pirms gada tika pieņemtas OCTA likuma izmaiņas, kas paredz ieviest tiešo zaudējumu regulēšanu. Tas nozīmē, ka cietušais OCTA klients varētu pieteikt atlīdzību tam apdrošinātājam, pie kura viņš OCTA polisi ir iegādājies, nevis avāriju izraisījušā autovadītāja apdrošinātājam.


 

Taču pēc pēdējām diskusijām šā gada augustā apdrošinātājiem vēl aizvien nav izdevies vienoties par savstarpējo norēķinu sistēmu. Lai arī daudzi no apdrošinātājiem diskusiju laikā atbal-stīja šīs sistēmas ieviešanu, nespēja vienoties un ieilgušās pārrunas sekmējušas to, ka vairāki apdrošināšanas tirgus spēlētāji atsakās pievienoties šai sistēmai. Līdztekus tam apdrošinātāji arvien vairāk domā par klientu servisa un produkta uzlabošanu, ne tikai konkurējot ar izdevīgāko cenu, bet arī piedāvājot dažādus papildu ieguvumus.

Piemēram, apdrošināšanas kompānija “BTA” pie ierastās OCTA polises piedāvā iegādāties papildu pakalpojumu – juridisko palīdzību un juridisko izdevumu atlīdzināšanu. Tas būs spēkā OCTA polises darbības laikā un Eiropas ekonomiskās zonas valstīs vai valstīs, kuras klients būs deklarējis OCTA apdrošināšanas līgumā. Šā pakalpojuma galvenais mērķis ir atvieglot zaudējumu atlīdzības saņemšanas procesu par ceļu satiksmes negadījumu, kā arī saņemt cita rakstura juridisko palīdzību, piedaloties ceļu satiksmē. Tāpat šis pakalpojums ļaus klientiem ietaupīt līdzekļus uz juristu pakalpojumu rēķina strīdu gadījumos, ko uzņemas apmaksāt “BTA”.

Kompānija piedāvā juridisko palīdzību klientu tiesību aizstāvēšanai arī ar satiksmes negadījumu saistītās civillietās, kā arī kriminālprocesā, kas uzsākts Baltijas valstīs un kura ietvaros klients pretendē uz zaudējumu atlīdzināšanu. Tiks sniegta palīdzība arī administratīvajās lietās, kas saistītas ar Latvijā fiksētu ceļu satiksmes pārkāpumu.

“BTA” klientu aptaujas rezultāti liecinot, ka lielākā daļa cilvēku nemēģina noprotestēt nepamatoti uzliktus sodus vai risināt problēmas pat tad, ja zina, ka nav vainīgi. Tagad klientu vārdā šādas situācijas apņemas risināt apdrošinātājs.

Savukārt apdrošināšanas sabiedrība “ERGO” jau pirms diviem gadiem pēc brīvprātības principa sāka piedāvāt iespēju saviem klientiem iegādāties produktu “DubultOCTA”, kas papildus standarta OCTA polises segumam paredz arī tiešās regulēšanas pakalpojumu. Saskaņā ar “ERGO” datiem šobrīd vidēji katra sestā OCTA polise tiek iegādāta ar iespēju pēc iekļūšanas ceļu satiksmes negadījumā atlīdzību par nodarītajiem zaudējumiem transportlīdzeklim pieteikt nevis pie vainīgā apdrošinātāja, bet pie sava.

 

Pievienot komentāru

Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+