Latvijā
Rīga

Apkrāpj klientus: Pieaudzis sūdzību skaits par taksometru sniegtajiem pakalpojumiem lidostā 1

Daiņa Bušmaņa foto.

Sūdzību skaits par taksometru sniegtajiem pakalpojumiem starptautiskajā lidostā “Rīga” pieaug, piektdien intervijā LNT raidījumam “900 sekundes” pavēstīja lidostas “Rīga” valdes priekšsēdētāja Ilona Līce.

“Sūdzību skaits pieaug ar katru dienu. Ir apkrāpti klienti, klientus neved uz īsajiem maršrutiem, piemēram, uz Mārupi klientus neved, klibo čeku izdošana, kā arī klibo godīga cena, bet mēs šobrīd šajā gadījumā neko nevaram darīt,” sacīja Līce, norādot, ka tiesas lēmums liedz lidostai sakārtot situāciju.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka, pildot Administratīvās tiesas lēmumu, no 2017.gada 6.septembra taksometru līnija starptautiskajā lidostā “Rīga” iekļauta īstermiņa autostāvvietā P1.

Lidostas vadība iepriekš kritizēja tiesas pozīciju, uzsverot, ka attiecīgais lēmums saistībā ar ierobežoto piekļuvi taksometru stāvēšanas joslai lidostas teritorijā ir pretrunā ar starptautiskajiem un nacionālajiem normatīvajiem aktiem par civilās aviācijas drošību un tas ne tikai būtiski ietekmēs lidostas darbu, bet arī apdraud Latvijas kā Starptautiskās Civilās aviācijas organizācijas (ICAO) līgumslēdzējvalsts saistību izpildi.

Tāpat lidostā “Rīga” uzsvēra, ka taksometri lidostā rada nopietnus ceļu satiksmes traucējumu, proti, traucējumus rada lielais taksometru skaits, kas vienlaikus mēģina izmantot bijušo tā saukto taksometru līniju, kurā atbilstoši tiesas lēmumam ir brīva piekļuve ikvienam transportlīdzeklim.

Starptautiskā lidosta “Rīga” ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs. 2017.gadā lidostā “Rīga” apkalpoja 6,097 miljonus pasažieru, kas ir par 12,9% vairāk nekā 2016.gadā, savukārt šogad lidostā “Rīga” plānots apkalpot apmēram 6,5 miljonus pasažieru.

LA.lv