Foto: shutterstock.com

Apsaimniekotājs: Apkures sezona šogad bija gan īsāka, gan arī dārgāka 0

Kopumā šogad apkures sezonas periods bija īsāks nekā pagājušā gadā, tomēr vidējais siltumenerģijas patēriņa pieaugums attiecībā pret iepriekšējo apkures gada sezonu ir pa 10% lielāks, līdz ar to arī maksājumu pieaugums ir pat līdz 10% vairāk kā iepriekšējā gadā, portāls “LA.lv” noskaidroja apsaimniekošanas un pārvaldīšanas uzņēmumu grupā “Civinity”.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 55
Krievija vismaz mēnesi zināja par terorakta gatavošanu: “Lai viņi nestāsta pasakas fejai!” 87
Lasīt citas ziņas
Tas šogad skaidrojams ar sliktākiem laika apstākļiem -gan ilgāku aukstuma periodu un kopumā zemāku vidējo gaisa temperatūru, gan mitruma daudzumu apkures sezonas laikā.

Lai palīdzētu iedzīvotājiem plānot un sadalīt savu finanšu plūsmu attiecībā uz komunālo pakalpojumu maksājumiem, “Civinity” grupas uzņēmumos tiek piedāvāta iespēja iedzīvotājiem veikt apkures avansa maksājumus, tādā veidā nodrošinot pārskatāmāku finanšu plūsmu un izvairīties no lieliem maksājumiem apkures sezonā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Iepriekšējā sezonā apkures avansa iemaksas iespēju pirms apkures sezonas ir izmantojuši vairāk kā 60% klientu. Daļa ēku iedzīvotāji avansus uzkrājuši 80% līdz pat 100% apmēram, kas nozīmē, ka iedzīvotājiem ir svarīgi plānot savas ēkas finanšu plūsmu.

Katru gadu pirms apkures sezonas uzsākšanas daļa “Civinity” grupas uzņēmumu rēķinos iekļauj pozīciju ar apkures avansu, kuru iedzīvotāji var brīvprātīgi izvēlēties maksāt vai nē.

Arī šogad jūlijā un augustā uzņēmums pārvaldīšanas un komunālo pakalpojumu rēķinu ietvaros piedāvās veikt brīvprātīgu apkures avansa maksājumu par apkuri, kas klientiem drošs un ērts veids jau savlaicīgi plāno savus tēriņus.

Kā rāda pieredze, apkures izmaksas var negaidīti pieaugt un tā var labāk sagatavoties izmaksu paaugstinājumam un justies droši, ka visi rēķini par apkuri tiks apmaksāti bez raizēm, kā arī ēkās apkure tiks nodrošināta pastāvīgi pilnā apjomā.

Arvien vairāk “Civinity” klientu izvēlās izmantot šo iespēju, tādēļ uzņēmums to turpina piedāvāt.

“Tas ir kā drošības spilvens katram individuāli un atvieglo ģimenes budžeta tēriņus apkures sezonā. Iemaksātais apkures avanss apkures sezonas laikā jebkurā brīdī, kad klients to vēlas, var tikt novirzīts kārtējā rēķina apmaksai vai atgriezts atpakaļ apkures sezonas beigās,” skaidro “Civinity” reģionālais vadītājs Latvijā Ardis Pāvilsons.

Ja apkures avansa maksājums ziemas mēnešos nav izmantots, visiem klientiem, kas ir veikuši apkures avansa maksājumus, to atgriezīs atpakaļ, samazinot 2019. gada aprīlī un maijā pārvaldīšanas un komunālo pakalpojumu rēķinus samaksātās summas apmērā.

“Civinity” grupa ir starptautisks uzņēmums, kas piedāvā plaša spektra augstas kvalitātes pakalpojumus nekustamo objektu pārvaldības, uzturēšanas un apsaimniekošanas jomā Lietuvā un Latvijā.

“Civinity” grupa Latvijā pārvalda namu apsaimniekošanas, administrēšanas un uzturēšanas uzņēmumus Rīgā un Jūrmalā – AS “Hausmaster”, SIA “CS Komercserviss”, SIA “Jūrmalas namsaimnieks”, SIA “Labo namu aģentūra”, SIA “Homemaster” un uzkopšanas servisa uzņēmumu SIA “ALG Cleaning”.

Apsaimniekošanas un pārvaldīšanas uzņēmumu grupas “Civinity” uzņēmumi šonedēļ noslēdz apkures sezonu.