Mobilā versija
Brīdinājums +17.5°C
Leontīne, Lonija, Ligija, Leokādija
Otrdiena, 23. maijs, 2017
10. janvāris, 2012
Drukāt

Apvidus automašīnas aizņem 35% Latvijas auto tirgus

Foto - LETAFoto - LETA

Lai gan ir krīze, apvidus automašīnas joprojām aizņem 35% Latvijas auto tirgus, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam “Baltic Business Service” pastāstīja Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas (LPAA) prezidents Andris Kulbergs.

“Smieklīgākais ir tas, ka pircēji vēl aizvien pērk apvidus automašīnas. Tās aizņem 35% no tirgus. Latvijā nav neviena cita auto tirgus segmenta, kas būtu tik liels,” atzina Kulbergs.

Viņš norādīja, ka tādēļ jebkurai markai, kas Latvijā vēlas iekarot tirgus daļu, jābūt apvidus auto piedāvājumam. “Cilvēki gan no vidējās klases, gan luksusa klases mašīnām jo īpaši pēdējos gados ir migrējuši tieši uz apvidus automašīnu segmentu. Tas izskaidrojams ar nekvalitatīvajiem Latvijas autoceļiem, divām bargām ziemām un tikpat spējīgam piedāvājumam no autoražotājiem, jo īpaši tā saukto parketa apvidnieku segmentu. Šādās mašīnās cilvēks jūtas drošāk, ar šo mašīnu var vieglāk izbraukt grūtākus ceļu posmus. Šā auto uzturēšanas izmaksas ir pietuvinātas vieglās automašīnas izmaksām,” klāstīja LPAA direktors.

Viņš piebilda, ka šajā segmentā ejošākie modeļi ir “Nissan Quashkai” un “Nissan Juke”. “Arī šogad šī tendence saglabāsies. Lai arī pēc piedzīvotās krīzes vajadzētu runāt par pārdošanas apmēru kāpumu mazās klases mašīnām, tas nav īpaši vērojams. Jāteic, ka mazās klases mašīnu tirgus ir ļoti atkarīgas no privātpersonu finansējuma pieejamības. Neraugoties uz plašo auto piedāvājumu šajā segmentā, tajā pirktspējas īsti nav. Pieprasīti ir arī kompaktklases auto, bet vidējā segmenta mašīnu tirgus ir nobīdījies vai nu uz apvidus auto segmentu, vai mazās klases mašīnām,” sacīja Kulbergs.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+