Ar «Belarus» lētāk 1

Jo tehnika ir sarežģītāka, jo lielāks tās salūšanas risks, apgalvo varbūtības teorija. Un tai var ticēt!

Reklāma
Reklāma

 

Piedāvājums

Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Mākslīgais intelekts nosauc piecus “neveiksmīgākos” latviešu politiķus 115
Kokteilis
Izplatītas frāzes, ko vedeklām labāk neteikt vīramātēm 1
Lasīt citas ziņas

Saprātīga vienkāršība bija vadmotīvs, kuru deviņdesmitajos gados izvēlējās SIA “M.T.Z. serviss”, meklējot ekonomisku, mūsu augsnes apstākļiem piemērotu traktoru. Izvēle krita uz Baltkrievijā ražotajiem “Belarus”, kas pazīstami arī kā MTZ (Minskas traktoru rūpnīca). Kaimiņiem zemīte ir līdzīga, rūpnīcā laika gaitā uzkrāta liela pieredze, kādas problēmas rodas, šādu augsni apstrādājot. Par šīs traktortehnikas ilgmūžību, pieticību un atpazīstamību liecina fakts, ka Latvijā pašlaik strādā apmēram 30 000 “Belarus”, no kuriem daudzi jau nokalpojuši vairāk nekā 20 – 30 gadu. Sīvā konkurence pasaules tirgū liek “Belarus” tehnikai būt modernai, ekonomiskai un ērtai. Jaunajiem traktoriem ir komfortabla kabīne, ieskaitot kondicionieri, tā maz vibrē, bet dzinējs tērē maz degvielas, un izplūdes gāzēm ir zems piesārņojums. Uzņēmums ir saglabājis vien konservatīvās tradīcijās ieturētu dizainu, jo daudziem zemniekiem gribas, lai traktors izraisa ierastās vizuālās asociācijas, nevis atgādina, piemēram, helikopteru. Minskas traktori ir saņēmuši visus iespējamos Eiropas Savienības un ārvalstu sertifikātus, tie ir testēti arī Latvijā – Priekuļos. Baltkrievi startē iepirkuma konkursos visā pasaulē, viņu preci tirgo ASV, Kanādā, Somijā, Ungārijā un Šveicē. Interesanti, ka labs noiets ir pat Vācijā, kurai pašai ir attīstīta lauksaimniecības mašīnu ražošana. Un īpaši var akcentēt arī labās sekmes Polijā, kur lauksaimnieki ir ļoti pragmatiski, jo galvenais uzņēmuma arguments ir traktora ekonomiskums. Salīdzinot viena zirgaspēka cenu dažādu marku analogiem, “Belarus” tā izrādās apmēram par 20 % lētāka nekā konkurentiem. Traktora pieticīgums, universālums un konstrukcijas vienkāršība padara to ļoti piemērotu mazajiem un vidējiem zemniekiem. Pat lielajās fermās, kurās izmanto augstražīgos un ļoti dārgos specializētos traktorus, ekonomiskie “Belarus” bieži noder palīgdarbos.

 

– Mēs pašlaik realizējam divpadsmit pamatmodeļu traktorus ar jaudu no 12 līdz 156 zirga­spēkiem, turklāt katram ir četri komplektācijas veidi, – stāsta SIA “M.T.Z. Serviss” valdes locekļa vietnieks Maksims Zagoruiko. – Lai pircējam nebūtu ilgi jāgaida, muitas noliktavā atrodas ap 100 traktoru un, protams, rezerves daļas.

 

CITI ŠOBRĪD LASA

Ilgajos darba gados jau uzkrāta liela pieredze realizācijā, un principiālo izvēli nav nācies nožēlot. Arī sadarbība ar Latvijas zemniekiem bijusi abpusēji veiksmīga. Piemēram, deviņdesmito gadu sākumā viens no SIA ” M.T.Z. Serviss” apakšuzņēmumiem pārdeva interesentiem 150 kombainu – bez jebkādas ķīlas, un arī norēķināšanās notika bez neviena tiesas procesa, kas mūsdienās ir retums, liecinot par lielu savstarpējo uzticēšanos.

 

Serviss

“M.T.Z. Serviss” darbības vadmotīvs ir atbrīvot saimnieku no visām rūpēm par tehniku, nodrošinot stabilas garantijas, piedāvājot plašas servisa iespējas un lielu rezerves daļu klāstu. Jau nopērkot jaunu tehniku, tā vispirms pareizi jāsagatavo darbam, un arī ekspluatācijas gaitā nepieciešamas regulāras konsultācijas un pārbaudes. Lai kontrolētu procesu, uzņēmums izsniedz Servisa pases, kurās fiksē pārbaudes un veiktos remontus. Pilnvērtīgu servisu spēj nodrošināt tikai augsti kvalificēti un pieredzējuši speciālisti, kuru sagatavošana prasa regulārus ieguldījumus. Uzņēmums nemitīgi apmāca savus mehāniķus un meistarus, kuri kvalifikācijas celšanai bieži papildina zināšanas ne tikai Minskā, bet arī Eiropā. Ātru servisu mūsu valsts teritorijā palīdz nodrošināt četri bāzes uzņēmumi, kā arī subdīleri katrā rajonā. Lauksaimniecības un meža tehnika ir ļoti prasīga rezerves daļu aspektā, jo sezonas laikā dīkstāves nav pieļaujamas. Uzņēmumam operatīvi reaģēt uz klientu vajadzībām palīdz liela rezerves daļu noliktava, kurā uzkrātas detaļas ap Ls 500 000 vērtībā.

 

Lietotāji uzreiz jābrīdina par Ķīnas un Indijas ražojumiem, kuri masveidā tiek iepludināti tirgū. Šīs detaļas ir lētākas, un ne jau velti, jo tehniskās īpašības tām parasti atpaliek no oriģinālo detaļu parametriem. Drošāk ir nepieciešamās pasūtīt un nomainīt specializētā uzņēmumā, kur visām numurētajām detaļām ir garantija.

 

Turpat var iegādāties vispiemērotāko eļļu un citas noderīgas lietas.

“M.T.Z. Serviss” apkalpo ne tikai “Belarus”, bet arī modernos itāļu teleskopiskos pacēlājus “Dieci”, zviedru iekrāvējus un meža tehniku, vācu pļaujmašīnas un smalcinātājus. Lai papildinātu piedāvājumu, tirdzniecībā nonāk aizvien jaunas zemniekiem vajadzīgas lietas, un ne tikai, piemēram, mašīnu mazgājamās iekārtas, bet arī pat labi, izturīgi lauku divriteņi cenu robežās no Ls 100 līdz 200.

– Tā kā dators jau ienācis gandrīz katrā lauku sētā, pašlaik attīstām traktora detaļu tirdzniecību internetā. Tā iznāk ātrāk un tērējam mazākus resursus, – jaunās tirdzniecības attīstības tendences akcentē Maksims Zagoruiko. Patiesi, labi pārskatāmajā mājas lapā www.traktors24.lv katra detaļa ir nofotografēta un lietotājam uzreiz ir skaidrs, kas jāpasūta!

Reklāma
Reklāma

 

Svarīgi

• Mūsdienu modernās tehnikas cenu lielā mērā nosaka visādas ekstras, kas sniedz dažādas papildu ērtības un iespējas, un katrs jaunums ļauj to paaugstināt. Lai izlīdzinātu straujo cenu kāpumu, daži ražotāji diemžēl palētina bāzes konstrukciju izmaksas, samazinot to tehniskos rādītājus. Modernā traktorā GPS, dators un citas smalkas lietas var palielināt tā cenu pat par 30 – 40 %! Piemēram, ja traktors maksā ap Ls 10 000, cena ar ekstrām var sasniegt Ls 15 000. Vai katrs zemnieks spēj tik viegli nopelnīt šos papildu Ls 5000? Iespējams, bez tām var arī iztikt, ieekonomētos līdzekļus saprātīgāk ieguldīt lauksaimniecībā. Piedevām jaunās paaudzes “Belarus” aprīkoti ar ekstru pieslēgumu vietām un tos jebkurā brīdī var papildināt, ja parādās lieki līdzekļi.

• Smalks dzinējs ir ļoti jutīgs pret degvielas kvalitāti, tikko tā atpaliek no standarta, var sākt niķoties. Stabili kvalitatīva degviela ir ierasta lieta attīstītās Rietumu valstīs, un tehnikas ražotāji ar to rēķinās. Pie mums degvielu bieži meklē tur, kur tā lētāka, un ne vienmēr pietiekami kvalitatīva. Tad noder vienkāršāks motors, kurš nav tik kaprīzs.

 

 

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.