Ar “Laimas” šokolādi, “Selgas” cepumiem un “Taffel” čipšiem startē pasaules lielākajās industrijas izstādēs 0

Lai meklētu jaunus eksporta tirgus un nostiprinātos jau esošajos, konditorejas un uzkodu ražotājs “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” ar zīmoliem “Laima”, “Taffel The Original Snacks” un “Selga” janvāra beigās un februārī piedalīsies starptautiskajās izstādēs Vācijā, Krievijā un Apvienotajos Arābu Emirātos, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Plānots, ka no 28. janvāra līdz 31. janvārim uzņēmums startēs ar produkciju pasaulē lielākajā saldumu un uzkodu izstādē “ISM 2018” Ķelnē, bet no 5.-9. februārim Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē “Prodexpo” Maskavā iepazīstinās ar zīmola “Laima” tumšās un rūgtās šokolādes līniju, ekskluzīvajām šokolādes tāfelītēm, kā arī ar zefīriem “Maigums”.

Savukārt no 18. līdz 22. februārim Dubaijā izstādes “Gulfood 2018” ietvaros “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” papildus zīmola “Laima” tumšās un rūgtās šokolādes līnijai prezentēs “Selga Nature” līniju, kā arī “Taffel The Original Snacks” katliņčipsus un pilngraudu kraukšķus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā norādīja uzņēmuma sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša, dalība izstādēs sniedz iespēju papildināt kontaktu loku, dibinot jaunas, kā arī stiprinot esošās attiecības eksporta tirgos.

“Papildus tam, piemēram, ar dalību izstādē “Gulfood” ne tikai veicinām Latvijas atpazīstamību pasaules saldumu un uzkodu segmentā, bet arī prezentējam savas iespējas paplašināties Tuvo Austrumu, Āfrikas un Dienvidāzijas reģionos, kur pieaug pieprasījums pēc Eiropas saldumiem,” sacīja Mikša.

Viņa arī norādīja, ka uzņēmums turpinās prioritāri fokusēties uz eksporta stratēģijas īstenošanu, galvenokārt koncentrējoties uz ilgtermiņa attiecību veidošanu un nostiprināšanu jau esošajos sadarbības tirgos Krievijā, Vācijā, Izraēlā, Lielbritānijā, Baltkrievijā, Lietuvā, Skandināvijā un citās valstīs.

Kopumā “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” eksportē produkciju uz teju 30 pasaules valstīm.

“Orkla Confectionery&Snacks Latvija” pārstāv produktu zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel The Original Snacks” un “Pedro”.

Jau ziņots, ka “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” konsolidētais apgrozījums 2016.gadā bija 77,774 miljoni eiro, bet peļņa – 768 690 eiro.

Tāpat ziņots, ka norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir “Orkla Confectionery&Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA “Orkla Foods Latvija”.

Reklāma
Reklāma

“Orkla” ir Oslo Fondu biržā kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. “Orkla” apgrozījums 2016.gadā bija 4,2 miljardi eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.