×
Mobilā versija
Brīdinājums +20.1°C
Alberts, Madis
Pirmdiena, 18. jūnijs, 2018
13. marts, 2018
Drukāt

Ar “Mobilly Automatic” Rīgā varēs inovatīvi apmaksāt autostāvvietu

Foto-LETAFoto-LETA

Ilustratīvs foto.

No februāra vidus uzņēmums “Mobilly” saviem klientiem piedāvā jaunu pakalpojumu – Mobilly Automatic jeb iespēju autostāvvietu Rīgas centrā apmaksāt automātiski. Pirmā Mobilly Automatic stāvvieta darbu sākusi pašā Rīgas centrā, kur atrodas tirdzniecības centrs “Galleria Riga”, portālu “La.lv” informēja  “Mobilly” Tirgvedības un Sadarbības projektu vadītāja Anna Berga.

Uzņēmums jau vairākus gadus piedāvā ērtu stāvvietu apmaksu ar mobilo telefonu, taču Mobilly Automatic ir īpašs jaunums, jo mobilais telefons šāda veida stāvvietās nebūs pat jāņem ārā no kabatas. Tas strādā pavisam vienkārši – iebraucot autostāvvietā, videokameras fiksē klienta automašīnas valsts reģistrācijas numuru, atver barjeru un sistēma sāk laika atskaiti. Un tāpat izbraucot – kamera nolasa auto numuru, Mobilly pārbauda konta atlikumu, apmaksa automātiski apstājas un barjera atveras, lai klients var doties tālāk savās ikdienas gaitās.

“Automašīnas novietošana maksas stāvvietā, kur pieejams Mobilly Automatic, tagad ir vienkāršāka un ērtāka nekā jebkad agrāk, jo visas nepieciešamās darbības mūsu vietā paveic inovatīva un moderna sistēma. Balstoties uz pieredzi, rēķināmies, ka mūsu klientiem būs nepieciešams laiks un atbalsts, lai ar jauno sistēmu sadraudzētos. Tāpēc Mobilly klientu servisa komanda ir gatava turēt “roku uz pulsa” un sniegt atbildes uz visiem interesējošajiem jautājumiem, lai palīdzētu to veiksmīgāk apgūt. Jāatzīmē, ka turpmāko mēnešu laikā plānojam automātiskās apmaksas zonas ieviest vēl citās vietās Rīgā, par kurām ziņosim jau drīzumā,” norāda uzņēmuma Mobilly vadītājs Ģirts Slaviņš.

Gan pie iebraukšanas stāvvietā, gan Mobilly aplikācijā automātisko apmaksas zonu var atpazīt pēc īpašas zīmes. Stāvvietas burtu norāde ir gaiši zaļā krāsā, savukārt aplikācijā stāvvietu sarakstā parādās zaļa atzīme – Automatic. Ja tomēr nav pārliecības, vai tiešām atrodaties Automatic zonā, vai arī konkrētais auto numurs ir piesaistīts Automatic apmaksai kādam no Mobilly kontiem, tad visdrošāk ir sazināties ar Mobilly klientu servisa centru, zvanot 1859.

 

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+