Juris Gulbis žurnālistiem demonstrē seriāla “Miljardi” 2. sezonas treileri, kura pirmizrāde bijusi 19. janvārī un kurš būs pieejams “Shortcut” platformā ar tulkojumu.
Juris Gulbis žurnālistiem demonstrē seriāla “Miljardi” 2. sezonas treileri, kura pirmizrāde bijusi 19. janvārī un kurš būs pieejams “Shortcut” platformā ar tulkojumu.
Foto – Evija Trifanova/LETA

“Lattelecom” ar redzamo dižojas, ar neredzamo pelna 5

26. janvārī “Lattelecom” vadības gadskārtējā “atskaitē” žurnālistiem valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis ar lepnumu pavēstīja, ka pērn uzsāktajā “TV uz pieprasījuma” platformā “Shortcut” filmas ir četrus līdz sešus mēnešus pēc pirmizrādēm kinoteātros, bet seriāli – uzreiz. Un nodemonstrēja treileri jaunajam seriālam “Miljardi”, kura 2. sezonas pirmizrāde bijusi 19. janvārī.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj
Krimināls
Krituši visi antirekordi – savākts 600 000 narkomānu izlietoto šļirču. Atrasta arī traģiskā “narkozombiju” viela 8
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis 228
Lasīt citas ziņas

Televīzijas, filmu un seriālu platforma “Shortcut” palaišana ir bijusi veiksmīga: lietotne lejuplādēta 60 tūkstoš reižu, televīziju sev vēlamā laikā skatās jau 83% klientu, bet videonomu izmanto 20%, informēja Inga Alika-Stroda, “Lattelecom” biznesa attīstības direktore. Tas noticis jauna konkurences viļņa apstākļos, piemēram, “Netflix”, “ViaPlay” un “Amazon”, kurus neviens neregulē, uzsver Juris Gulbis.

Seši eiro mēnesī ir tā summa, ko par “Shortcut” lietošanu iekasē “Lattelecom”, bet interaktīvās televīzijas lietotājiem par TV un filmu skatīšanos citās ierīcēs (datorā, planšetē vai viedtālrunī) papildu naudu neprasīs, apliecina Inga Alika-Stroda. Turklāt 50 TV kanāliem tūdaļ tikšot pievienoti “TV 1000” filmu kanāli. Šie ir “Lattelecom” klientiem visredzamākie pakalpojumi, un pērn ienākumu pieaugums tajā par 6%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Straujāko attīstību uzrādījusi datorlietu tirdzniecība (+158%), reklāmas bizness (+96%), lietu internets (+88%) un datu pakalpojumi (+23%). Specializēto lietu interneta tīklam decembrī parādījušies pirmie komerciālie klienti, lielie uzņēmumi dažādās pilsētās. “Lattelecom” spēj ievietot sensorus pazemes komunikācijās, ko neaizsniedz mobilie sakari, bet aizsniedz zemākas frekvences radiosignāli. Tas ir ieguvums pašvaldību komunālajām saimniecībām. Datu analīze dod iespēju automātiski reaģēt, piemēram, uz ūdens patēriņa neraksturīgu maiņu, kas var liecināt par avārijas noplūdi. Pārtikas uzņēmumiem “Lattelecom” var piedāvāt, piemēram, ledusskapju temperatūras nolasīšanu attālināti, atklāja Krists Avots, biznesa attīstības direktors.

Pērn “Lattelecom” pirmais Latvijā ieviesa 100 Gbit/s savienojumus, palielinot pamattīkla kapacitāti un novēršot pārslodzes risku, kā arī nodrošinot uzbrukumu inteliģentāku bloķēšanu tīkla līmenī, pieteica uzņēmuma tehnoloģiju dienesta direktors Uldis Tatarčuks.

Peļņa: 32 miljoni

* Apgrozījums 2016. gadā – 193,25 miljoni eiro.

* Peļņa – 32 miljoni.

* Investēts attīstībā un pakalpojumu uzlabošanā – 32 miljoni eiro,

* tostarp 7,5 miljoni ieguldīti interneta tīkla pamata infrastruktūrā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.