Mobilā versija
Brīdinājums +16.8°C
Vitālijs, Ralfs, Valgudis
Trešdiena, 23. augusts, 2017
28. janvāris, 2017
Drukāt

“Lattelecom” ar redzamo dižojas, ar neredzamo pelna (5)

Foto - Evija Trifanova/LETAFoto - Evija Trifanova/LETA

Juris Gulbis žurnālistiem demonstrē seriāla "Miljardi" 2. sezonas treileri, kura pirmizrāde bijusi 19. janvārī un kurš būs pieejams "Shortcut" platformā ar tulkojumu.

26. janvārī “Lattelecom” vadības gadskārtējā “atskaitē” žurnālistiem valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis ar lepnumu pavēstīja, ka pērn uzsāktajā “TV uz pieprasījuma” platformā “Shortcut” filmas ir četrus līdz sešus mēnešus pēc pirmizrādēm kinoteātros, bet seriāli – uzreiz. Un nodemonstrēja treileri jaunajam seriālam “Miljardi”, kura 2. sezonas pirmizrāde bijusi 19. janvārī.

Televīzijas, filmu un seriālu platforma “Shortcut” palaišana ir bijusi veiksmīga: lietotne lejuplādēta 60 tūkstoš reižu, televīziju sev vēlamā laikā skatās jau 83% klientu, bet videonomu izmanto 20%, informēja Inga Alika-Stroda, “Lattelecom” biznesa attīstības direktore. Tas noticis jauna konkurences viļņa apstākļos, piemēram, “Netflix”, “ViaPlay” un “Amazon”, kurus neviens neregulē, uzsver Juris Gulbis.

Seši eiro mēnesī ir tā summa, ko par “Shortcut” lietošanu iekasē “Lattelecom”, bet interaktīvās televīzijas lietotājiem par TV un filmu skatīšanos citās ierīcēs (datorā, planšetē vai viedtālrunī) papildu naudu neprasīs, apliecina Inga Alika-Stroda. Turklāt 50 TV kanāliem tūdaļ tikšot pievienoti “TV 1000” filmu kanāli. Šie ir “Lattelecom” klientiem visredzamākie pakalpojumi, un pērn ienākumu pieaugums tajā par 6%.

Straujāko attīstību uzrādījusi datorlietu tirdzniecība (+158%), reklāmas bizness (+96%), lietu internets (+88%) un datu pakalpojumi (+23%). Specializēto lietu interneta tīklam decembrī parādījušies pirmie komerciālie klienti, lielie uzņēmumi dažādās pilsētās. “Lattelecom” spēj ievietot sensorus pazemes komunikācijās, ko neaizsniedz mobilie sakari, bet aizsniedz zemākas frekvences radiosignāli. Tas ir ieguvums pašvaldību komunālajām saimniecībām. Datu analīze dod iespēju automātiski reaģēt, piemēram, uz ūdens patēriņa neraksturīgu maiņu, kas var liecināt par avārijas noplūdi. Pārtikas uzņēmumiem “Lattelecom” var piedāvāt, piemēram, ledusskapju temperatūras nolasīšanu attālināti, atklāja Krists Avots, biznesa attīstības direktors.

Pērn “Lattelecom” pirmais Latvijā ieviesa 100 Gbit/s savienojumus, palielinot pamattīkla kapacitāti un novēršot pārslodzes risku, kā arī nodrošinot uzbrukumu inteliģentāku bloķēšanu tīkla līmenī, pieteica uzņēmuma tehnoloģiju dienesta direktors Uldis Tatarčuks.

 

Peļņa: 32 miljoni

* Apgrozījums 2016. gadā – 193,25 miljoni eiro.

* Peļņa – 32 miljoni.

* Investēts attīstībā un pakalpojumu uzlabošanā – 32 miljoni eiro,

* tostarp 7,5 miljoni ieguldīti interneta tīkla pamata infrastruktūrā.

Pievienot komentāru

Komentāri (5)

  1. Ļaujiet izvēlēties pircējam! Atbildēt

    “paketes” ir jāaizliedz! Kāpēc man, pesionāram, jāpērk bērnu kanāls, krievu prpogandu un muziku, ja es gribu šlāgerkanālu, ziņas un negribu pirkt to, kas šķiet izdevīgi paketes pārdevējam, tur sabāztas “pidevas”, ko neviens neskatās.
    Bet cenu paklusām paceļ- tur tā peļņa!

  2. Divreiz uzkapusī uz šiem grābekļiem Atbildēt

    FFFFFFUUU! Visliktākais pakalpojumu sniedzējs!!! Pierobežā vispār neko nevar redzēt, bet galvenais noslēgt līgumu, paņemt naudu par dekoderi un antēnu, bet par pakalpojuma pieslēgšanu arī vēl samaksāāaa!!! Nu ja nerāda pats muļķis nepareizi pieslēdzi, galvenais ka naudiņa saņemta.

  3. Kāda valsts – tāda politika.

  4. Ir skumji, ka daļēji valstij piederošā Lattelecoma radītās TV programmas ir vērstas uz skatītāja morālu degradāciju. Bet nauda jau nesmird! Kāda valsts – tāda politika.

  5. Kaut aizrītos ar saviem negodīgi pelnītiem miljonien

Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+