Foto-Dainis Bušmanis

Arvien vairāk brauc uz kaimiņvalstīm 0

Agrāk gāja autobuss Rīga–Kauņa, to atcēla. Ar to varēja aizbraukt uz Šauļiem. Varēja atcelt autobusu Rīga–Kaļiņingrada. 
Igors Jelgavā


Reklāma
Reklāma

 

Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

Autobusi uz Kauņu un Šauļiem, kā arī uz citu Baltijas valstu pilsētām aizvien kursē. Reisu ir aizvien vairāk, un autobusu satiksmi izmanto aizvien vairāk pasažieru. Cita lieta, ka, piemēram, biļešu pārdošana uz lietuviešu pārvadātāja “Olego transportas” reisiem no Rīgas Starptautiskās autoostas uz Šauļiem (ik dienu pieci reisi) beidzas divas dienas pirms reisa. Lietuvas uzņēmuma pārstāvji Latvijā SIA “Lux Express Latvia” skaidro, ka šāda kārtība ieviesta, lai “Olego transportas” varētu laikā saņemt vajadzīgo informāciju. “Olego transportas” minibusi pa ceļam vēl iebrauc Rīgas lidostā un tad bez apstājas dodas uz Šauļiem. Maksa par 2,5 stundas ilgo braucienu līdz galamērķim ir 8,10 lati.

SIA “Norma A”, kas saziņā ar sabiedrību ir pazīstama ar zīmolu “Ecolines”, autobusi uz Šauļiem kursē piecas reizes nedēļā (nekursē otrdien un svētdien). Biļetes cena, pērkot to internetā, ir 5,80 lati.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Šauļus var sasniegt ar vēl 11 starptautisko maršrutu autobusiem, kuru kustības grafiks redzams Rīgas Starptautiskās autoostas (RSA) mājas lapā www.autoosta.lv.

RSA loģistikas daļas vadītāja Elita Lukjanoviča teic, ka vispieprasītākie starptautiskie reisi no Rīgas ir uz Tallinu un Viļņu – vidēji 13 – 15 reisu ik dienu. “Uz ļoti daudzām Latvijas pilsētām ir mazāk reisu nekā šajos virzienos,” – tā E. Lukjanoviča.

Pasažieru pārvadātāji no RSA ik dienu veic vidēji 60 reisus 30 starptautiskos maršrutos. Lielākā daļa ir maršruti un reisi uz rietumvalstīm – Vāciju, Beļģiju, Nīderlandi, Poliju, Čehiju un uz citām valstīm. Tomēr par pasažieriem nesūdzas arī tie pārvadātāji, kas cilvēkus ved, piemēram, uz Kaļiņingradu. E. Lukjanoviča teic, ka cilvēki patlaban ik dienu biļetes izpērk uz visiem trim Kaļiņingradas reisiem. Tāpat braucēju netrūkst arī maršrutos uz Baltkrievijas pilsētām.

Vaicāts par pasažieru daudzuma izmaiņām, “Ecolines” vadītājs Andris Podgornijs teic, ka pērn uz Tallinu un Viļņu ik dienu bija trīs šā uzņēmuma reisu, šajā gadā – jau pieci reisi. “Pasažieru plūsma ik gadu pieaug. Šī gada sešos mēnešos Baltijas valstīs pārvadāti aptuveni 80 000 pasažieru, salīdzinājumā ar 35 000 attiecīgajā laika posmā pērn. Kopējais Baltijas valstīs pārvadāto pasažieru skaits pieaudzis 1,5 – 2 reizes,” – tā A. Podgornijs. “Ecolines” vadītājs par vispieprasītākajiem nosauc reisus uz Tallinu un Sanktpēterburgu.

Arī pasažieru pārvadātāju grupas “Lux Express” informācija rāda, ka šajā gadā būtiski palielinājies ar autobusu pārvadāto cilvēku daudzums.

Reklāma
Reklāma

Uzziņa

Izsniegtas licences starptautiskajos maršrutos

AS “Nordeka”

SIA “Norma-A”

SIA “Daugavpils autobusu parks”

AS “Rēzeknes autobusu parks”

SIA “Dautrans”

SIA “Lux Express Latvia”

IK “VGMR”

ZS “Mednieki”

SIA “Abako”

SIA “Vissa”

SIA “Alma Ltd.”

SIA “Liepājas tūre”

SIA ” Olimp”

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.