Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: Fotolia

Arvien vairāk televīziju skatās sev ērtā laikā 0

Arvien vairāk pieaug skatītāju vēlme televīzijas pārraides vērot sev ērtā laikā, liecina “Kantar TNS” mediju pētījumu dati. Šā gada 1.janvārī skatītāji veltīja 7,5% skatīšanās laika, lai vērotu TV pārraides ar nobīdi laikā, kas ir vairāk nekā 2016. un 2017.gada 1.janvārī.

Reklāma
Reklāma
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Lasīt citas ziņas

Televīzijas skatīšanās laika daļa ar nobīdi laikā, kas dod pieaugumu Konsolidētajai TV, salīdzinot ar Lineāro TV, no vidēji 5,5% 2016.gadā pieauga līdz 6,4% 2017.gadā, skaidro “Kantar TNS” Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2017.gadā bija TV3, kuram veltīti 11,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,9%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,2%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kanālam LNT veltīti 7,8%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,3%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ veltīts 3,1% no skatīšanās laika, kanālam REN TV Baltic – 2,9% un kanālam TV6 – 2,7%.

Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 2,4%, kanāla Dom Kino – 1,8%, kanālu RīgaTV 24 un TNT katra skatīšanās laika daļa bija 1,4%. Kanāla CTC Baltija skatīšanās laika daļa bija 0,9% un kanālu Discovery Channel, Nickelodeon, Kanāls 2 un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%.

Kanāliem Kidzone TV un Re:TV katram veltīti 0,7%, kanālam 360TV – 0,6%, kanālam FOX – 0,5%, un kanāliem National Geographic Channel un Pjatnica International katram veltīti 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Fox Life un TNT4 International katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla Sony Channel – 0,2% un kanāla Sony Turbo skatīšanās laika daļa bija 0,1%.

Skatītākā Konsolidētās TV programma 2017.gadā bija “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Zviedrija” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 12,8% jeb 245,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Programmu topa otrajā vietā – “Latvijas Lepnums 2017” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,9% jeb 209,8 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešā skatītākā TV programma 2017.gadā bija “Latvijas Valsts himna” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 10,8% jeb 207,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.