Mobilā versija
+6.7°C
Katrīna, Katrīne, Trīne, Kate, Kadrija
Sestdiena, 25. novembris, 2017
24. augusts, 2017
Drukāt

Asinis, zilumi, nobrāzumi un asaras: Trolejbusa durvīs iespiež četrus gadus vecu meitenīti (12)

Foto - LETAFoto - LETA

Trolejbusa durvīs iespiesta četrus gadus veca meitenīte. Bērna māte ir šokā par “Rīgas satiksmes” attieksmi, vēstīja TV3 raidījums “Bez Tabu”.

Mamma Baiba raidījumam tāsta, ka ar bērnu steigusies uz 15. maršruta trolejbusu. Cilvēku apkārt bijis daudz un visi centušies tikt iekšā transportlīdzeklī. Māmiņai rokas bija aizņemtas ar iepirkuma maisiem, tāpēc viņa meitu droši palaidusi pa priekšu. Tomēr mirklī, kad Baibas meita ar vienu kāju jau bijusi iekšā trolejbusā, durvis vērušās ciet.

Asinis, zilumi, nobrāzumi un meitiņas asaras. Tā situāciju raksturo četrgadīgās meitenes mamma. Sieviete situācijā vaino nevērīgo šoferi, kurš vainīgs neesot juties itin nemaz.

“Es uzskatu, ka šoferis neskatījās spogulī, jo, kā var neredzēt, ka bērns ir jau iekāpis ar vienu kāju transportā,” raidījumam saka sieviete.

SIA “Rīgas satiksme” pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane uzsver, ka pasažieriem ir jāņem vērā, ka mirklī, kad atskan durvju aizvēršanās signāls, nekādā gadījumā nedrīkst no sabiedriskā transporta izkāpt vai iekāpt.

Savukārt māmiņa apgalvo, ka konkrētajam transportam skaņas signāla neesot bijis.

Vairāk pievienotajā video sižetā:

Pievienot komentāru

Komentāri (12)

  1. 29.08.2013. Rigas 12. marsuta trolejbusa vaditaja aizstaisa durvis, bet mans 4.gadigais berns paliek ieksa transporta un histeriski kliedz. Es palieku ara aiz trolejbusa, bet berns trolejbusa.

    Var sudzeties, bet tas ta pat neko nemaina…. ….. …

  2. jātiesājas un tikai tad- kad sāks zaudēt un maksāt kompensācijas ( arī par moralo kaitējumu) tikai tad sāks domāt un darīt !!

  3. ‘Bez tabu” pārāk daudz sāk nodarboties ar maznozīmīgiem sīkumiem, niedziļinoties lietu būtībā.

  4. SIA “Rīgas satiksme” pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane uzsver, ka pasažieriem ir jāņem vērā, ka mirklī, kad atskan durvju aizvēršanās signāls, nekādā gadījumā nedrīkst no sabiedriskā transporta izkāpt vai iekāpt. – biezi vien sis signals skan, kad cilveki vel kapj tikai transporta lidzekli.

    Kops manu bernu reguleri iespieda transporta, mes sakam kapt pa pirmajam durvim. Kops ta briza mums nav bijis starpgadijumi ar soferiem. Vienigi, kad nenospiezas poga, tad soferi ir loti neapmierinati.

  5. Manu bernu ir iespiedusi durvis vairakas reizes, kad vinai bija tikai 3. gadi. Vienu reizi pat atstaja aiz durvim un jau iesaka braukt.

    Esmu sudzejusies vairakas reizes par dazadiem soferiem.

    Ir bijusi ari izpalidzigi soferi.

  6. Pilnīgi riebjās,nepietiek ka maksājam par biļetēm tik dārgi,bet atieksme kā āfrikā!! Un vienmēr tā ‘satiksme’ atradīs iemeslus sevi attaisnot! Laikam speciāli jāiziet muldēšanas kursi,jo nekad nejūtas vainīgi,tā pat kā sākumā kad trolejbuss nobrauca uz Caka ielas māmiņu ar meitiņu! Cik vīram bij jācīnās lai pierādītu trolejbusa vadītājas vainu!!

  7. nav ko list,kad durvis ciet.tad nebus jagaudo.

  8. Grūti gan iedomāties,no kurienes,iespiežot durvīs,asinis. Kaut kas tajā stāstā pārspīlēts.

  9. Rīgas Satiksme ir nekauņu un neaudzinātu lumpeņu pūznis, kur vadītāji brauc un stājās pieturās pēc savas patikas, bieži demonstratīvi neatver durvis pat veciem cilvēkiem, vai pasažieriem ar aizņemtām rokām, gaidot, kad viņš nometīs visu zemē un spiedīs to idiotisko mūžam noķellēto pogu. Redzēju gadījumu, kā cilvēks ar ieģipsētu kāju bija spiests balansēt un nospiest pogu ar vienu no kruķiem, jo 11. trolejbusa vadītājs truli blenza spogulī un nevēra tās vaļā līdz pēdējam, kamēr pa citām durvīm visi jau bija sakāpuši. Viņi ir piebāzuši pilnas malas ar dārgu video novērošanu, taču jēgas nav nekādas.

  10. Piemēram Austrijā signāls atskan tikai brīdi pēc tam , kad visi pie durvīm esošie ir izkāpuši un iekāpuši. Autobuss pagaidīs arī skrienošo, metro protams ne, ja signāls ir jau noskanējis.

  11. Šādiem gadījumiem tagad satiksmes līdzekļu monitoros rāda izskaidrojumu/attaisnojumu: kad šoferis ir nolēmis, ka varētu “attauvoties” no pieturas, viņa skatiens tiek vērsts kreisās puses spogulī un par to, kas notiek labajā pusē, viņam vairs nav daļas… Jautājums ir tikai viens: vai labās puses spogulī šoferis nevarētu lūkoties ilgāk.lai pārliecinātos, ka tiešām pienācis laiks “attauvoties”? Un sabiedriskais transports taču ir radīts cilvēku ērtībām, tas ir pakalpojums priekš mums. Taču dažkārt šķiet, ka mums jāizdabā transportam, viņa grafikiem, šoferu garastāvoklim…

    • Piekritu Guntim, jo sis nav ne pirmais, ne pedejais gadijums, kad cies pasazieris un it seviski mazi berni vai sirmgalvji.

Draugiem Facebook Twitter Google+