Mobilā versija
Brīdinājums +14.9°C
Janīna, Linda
Pirmdiena, 21. augusts, 2017
7. februāris, 2013
Drukāt

Aspirīns var radīt redzes bojājumus


tabletes_stock7

Cilvēkiem, kuri vairākus gadus pārāk bieži lieto aspirīnu, var rasties nopietni redzes bojājumi, kas var novest pie pilnīga redzes zaudējuma, atklājuši amerikāņu zinātnieki.

 

“Aptuveni 19 procenti amerikāņi sāpju remdēšanai pārāk bieži lieto aspirīnu,” teikts pētījumā, kas publicēts Amerikas mediķu asociācijas izdotajā žurnālā. “Makulas deģenerācija var novest pie pilnīga redzes zaudējuma cilvēkiem, kuri pārsnieguši 60 gadu slieksni. Tas ietekmē cilvēka spējas saskatīt detaļas.” Veicot virkni pētījumu, amerikāņu zinātnieki noskaidrojuši, ka cilvēkiem, kuri desmit gadus regulāri lietojuši aspirīnu, makulas deģenerācija var notikt divas reizes ātrāk. Vienlaikus gan tiešs izskaidrojums, kāpēc aspirīns atstāj sliktu iespaidu uz cilvēka redzi, nav noteikts.

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+