Mobilā versija
Brīdinājums -0.1°C
Evija, Raita, Jogita
Piektdiena, 2. decembris, 2016
3. jūnijs, 2013
Drukāt

Atbildam lasītājam; Ko darīt, ja degviela draņķis?

Foto - LETAFoto - LETA

Steidzami 16. maijā nācās braukt uz Rīgu. Benzīntankā pie Daugavpils šosejas ielēju 10 litru dīzeļdegvielas. Diemžēl biju nopircis atšķaidītu draņķi: mašīna sāka raustīties, slāpa nost (tehniski man tā ir pilnīgā kārtībā!).

 

Pēc tam ielēju degvielu citā tankā Ogrē un mašīna apmēram pēc 5 kilometriem “atveseļojās”. Kā šādos gadījumos rīkoties? Kā pierādīt firmas negodīgumu? 
Jānis Skrīveros

 

 

Patērētāju tiesību aizsardzības centra Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultante Liene Kindzule skaidro, ka degvielas kvalitāti kontrolē Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Akcizēto preču pārvalde, kas atrodas Jeruzalemes ielā 1, Rīgā, LV-1010, tālr. 67016866 vai informatīvais tālr. 1898. Tātad vispirms par notikušo ir jāinformē šī uzraudzības iestāde, un tur tad lems, kas darāms.

Taču situāciju var risināt arī civiltiesiskā kārtībā – persona, kura iegādājusies nekvalitatīvu degvielu, var vērsties tiesā ar prasību pret negodīgo komersantu. Tam nepieciešami pierādījumi un dokumenti, kas apliecina pirkumu šajā benzīntankā.

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+