Mobilā versija
+0.6°C
Aldis, Alfons, Aldris
Trešdiena, 22. novembris, 2017
10. maijs, 2017
Drukāt

Atklāj konteinervilcienu maršrutu no Rīgas uz Ķīnu

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Rīgas Universālajā terminālī 8.maijā notika preču vilciena maršruta Rīga- Ķīna atklāšanas pasākums.

Šonedēļ no Rīgas uz Ķīnu devies pirmais konteinervilciens, kas kravu caur Kazahstānu nogādās Ķīnas austrumdaļā – Kašgarā. Šis ir jauns “Latvijas dzelzceļa” (LDz) meitaskompānijas “LDz Loģistika”, Krievijas uzņēmuma “TransContainer” un loģistikas uzņēmuma “Gefco Baltic” kopīgi izstrādāts maršruts kravu transportēšanai caur Latvijas ostām uz Ķīnu. Plānots, ka nākamais konteinervilciena sastāvs šajā maršrutā dosies jau nākamnedēļ.

“Ir patiess gandarījums, ka sekmīgas sadarbības rezultātā atklājam šo konteinervilcienu, kas ir reāls apliecinājums pareizi pieņemtiem lēmumiem un veiksmīgam darbam visus šos mēnešus. Par spīti iespējamām šaubām, šodien redzam pierādījumu tam, ka nozarē spējam attīstīt multimodālus pārvadājumus, kā arī varam ne tikai iekļauties tranzīta koridoros kravu transportēšanai no Āzijas, bet sekmīgi iesaistīties arī atpakaļkravu komplektēšanā un nodrošināšanā uz Ķīnu. Šis notikums paver jaunas iespējas tālākai pārvadājumu attīstībai, ar laiku piedāvājot vēl konkurētspējīgākus nosacījumus,” uzsver satiksmes ministrs Uldis Augulis.

Savukārt LDz prezidents Edvīns Bērziņš norāda, ka patlaban pastāv iespējas kravu organizēšanai arī pretējā virzienā, un atpakaļceļa maršruts uz Ķīnu kļūst par realitāti.

“Attīstot šo darbības virzienu, nākotnē tranzīta koridors caur Latvijas ostām kļūs arvien izdevīgāks klientiem un efektīvāks nozarei. Turklāt būtiski, ka līdz ar šo maršrutu Latvija iesaistās multimodālo pārvadājumu ķēdē kopā ar nozīmīgiem globāliem loģistikas nozares partneriem, kā to paredz pagājušā gada nogalē LDz un “TransContainer” parakstītais stratēģiskās sadarbības memorands par konteinerpārvadājumu organizēšanu starp Ķīnu un Latviju,” norāda LDz prezidents.

Tikmēr “Gefco Baltic” ģenerāldirektors Martinas Keršis akcentēja, ka ”Zīda ceļa” risinājumi starp Ķīnu un Eiropu kļūst arvien nozīmīgāki loģistikas sektorā vai transporta un uzglabāšanas nozarē.

“Klienti meklē iespējas, kā samazināt tranzīta laiku un saņemt augstas klases servisu. Rīga kā robežpunkts ir alternatīvs risinājums kravas nokļūšanai Ķīnā izmantojot dzelzceļu, un mēs ticam, ka, piedāvājot šādu iespēju un nodrošinot šī risinājuma priekšrocības un konkurētspēju, būsim spējīgi to attīstīt un izmantot ne tikai nodrošinot kravas piegādi uz Ķīnu, bet arī otrādi – palīdzēt Ķīnai sasniegt Eiropu, ” norādīja uzņēmuma vadītājs.

Gan LDz, gan “TransContainer” jauno maršrutu šodien prezentē starptautiskajiem nozares partneriem izstādes “Transport Logistic 2017” ietvaros Minhenē (Vācijā) notiekošajā konferencē.

Pārvadājumi ar vilcienu ir viens no uzticamākajiem kravu transportēšanas veidiem un jaunais piedāvājums, iekļaujot Rīgu, nodrošina kravas transportēšanu līdz galamērķim 12-14 dienu laikā, garantējot augstu kvalitāti un izmantojot multimodālo loģistikas pakalpojumu priekšrocības. “Gefco Baltic” ģenerāldirektors Martinas Keršis uzsver: “Tik vērienīgus projektus iespējams īstenot, tikai strādājot kopā. Es ceru, ka šonedēļ no Rīgas izbraukušais vilciens ir sākums labai sadarbībai un šajā maršrutā kursēs daudz kravu.”

PAO “TransContainer” pārdošanas un biznesa attīstības direktors Aleksandrs Podilovs uzsver: “Pirmā vilciena nosūtīšana šajā maršrutā liecina par multimodālo transporta pakalpojumu pieprasījumu, ņemot vērā dzelzceļa pārvadājumu priekšrocības, nodrošinot garantētu tranzīta laiku, kravas drošību un piegādes ātrumu.”

Pirmā vilciena sastāvā ir 52 četrdesmit pēdu konteineri, un ar tiem Ķīnas austrumdaļai tiks piegādātas ražošanas iekārtas tekstila nozarei. Krava uz Rīgu atgādāta pa jūru no Duisburgas (Vācijā). Multimodālo kravas transportēšanas piedāvājumu Eiropas un Ķīnas klientiem sagatavojis uzņēmums “Gefco Baltic”, savukārt maršrutu izstrādāja “LDz Loģistika” sadarbībā ar “TransContainer”.

VAS “Latvijas dzelzceļš” ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna “Latvijas dzelzceļš” valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitas sabiedrības – AS “LatRailNet”, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA “LDZ CARGO”, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ infrastruktūra”, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ ritošā sastāva serviss”, apsardzes uzņēmums SIA “LDZ apsardze”, kā arī loģistikas uzņēmums SIA “LDZ Loģistika”.

Pievienot komentāru

Darbs ir, bet nav kas strādā (64)Nacionālā apvienība nākotni redz vietējiem melnstrādniekiem un ievestiem inženieriem
Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+