Foto – Shutterstock

Atlaižu cīņa par klientiem: no šodienas mobilie operatori maina tarifu plānus 6

No šodienas mobilie operatori “Bite” un “Tele2” maina vecos tarifu plānus, sākot piedāvāt jaunos un uzlabotos – gan ar iespēju zvanīt un sūtīt īsziņas uz un no Eiropas Ekonomiskās zonas valstīm, gan šajās valstīs brīvi lietot tarifā noteikto interneta apjomu. Tomēr lielās sajūsmas vietā operatori drīzāk saņēmuši neapmierinātu un ziņkārīgu klientu kalnu. Jo ne visiem vajag saziņu ar Eiropu, kur nu vēl internetu. Diemžēl operatori ļoti kūtri piedāvā iespēju klientiem nelietot jaunos labumus, kaut neviens viņiem to neliedz. Līdz ar to operatoru klienti pēdējo nedēļu laikā aktīvi meklē iespējas, kā jaunos tarifu plānus vismaz padarīt lētākus. Diemžēl jebkāda veida statistikas datus operatori man neiedeva. Vien “Bite” atklāja to, cik daudzi viņu tīklā izvēlējušies samainīt tarifu 
plānus.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 55
Krievija vismaz mēnesi zināja par terorakta gatavošanu: “Lai viņi nestāsta pasakas fejai!” 87
Lasīt citas ziņas

“Bites” mārketinga vadītāja Diāna Šmite sacīja, ka klientu aktivitātes pieaugums nav nekāds noslēpums, taču nevarētu teikt, ka zvanu centru vai klientu centru gāztu riņķī. “Klienti interesējas par jaunajiem tarifu plāniem, to sniegtajām iespējām, kā arī ar mūsu konsultantu palīdzību cenšas piemeklēt saviem mobilā tālruņa lietošanas paradumiem atbilstošākos tarifu plānus,” sacīja kompānijas pārstāve, norādot, ka sākotnēji katram klientam piemeklēts, pēc kompānijas domām, atbilstošākais tarifs, taču līdz 1. jūnijam, konsultējoties ar “Biti”, to varēja samainīt. Jāuzsver, ka daudzus gan “Bites”, gan “Tele2” klientus nav apmierinājis tieši kompāniju piedāvātais sākuma variants. Līdz ar to, piemēram, “Bites” piedāvāto tarifu plānu pret citu nomainījuši apmēram 10% privātpesonu. Sākumā varētu nelikties nekas sevišķs, bet, ņemot vērā, ka pērn “Bite” apkalpoja apmēram 550 000 cilvēku (privātpersonas un biznesa klienti), 10% noteikti ir gana liels skaits.

Diemžēl “Tele2” ar līdzīgiem datiem nepadalījās, tomēr atzina, ka lielāka cilvēku interese ir. To “LA” novēroja arī sociālajos tīklos, kur cilvēki dalījušies ar savu pieredzi. Piemēram, kāds “Tele2” konsultants potenciālajam klientam esot teicis, ka rindā uz sarunu esot milzīgs cilvēku skaits, tāpēc jādomā ātri!

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt “LMT” pārstāve Elīna Lidere sacīja, ka pēdējo nedēļu laikā kompānijas klientu skaits pieaug un vērojams īpaši liels jauno klientu skaits, kuri pārnāk no citiem operatoriem. Šķiet, “LMT” beigu beigās, agrāk ieviešot izmaiņas, no lielās vies­abonēšanas epopejas varētu būt izrāpies ar vismazāk nobrāzumiem, tomēr vēl pagaidīsim, kad operatori būs gatavi padalīties ar precīzākiem datiem par viesabonēšanas atcelšanas radīto klientu migrāciju.