Mobilā versija
+1.9°C
Grieta, Strauta, Rebeka
Pirmdiena, 23. janvāris, 2017
29. septembris, 2016
Drukāt

Atlūgumu iesniedzis “Pasažieru vilciena” valdes loceklis (2)

Māris BremzeMāris Bremze

“Pasažieru vilciens” valdes locekļa Māra Bremzes aiziešana no uzņēmuma varētu būt saistīta ar ieilgušo elektrovilcienu iepirkumu, neoficiālās sarunās ar aģentūru LETA atklāja nozarei pietuvināti cilvēki.

Bremze, kurš lielā mērā kūrējis jauno elektrovilcienu iepirkumu, tiek raksturots kā principiāls cilvēks. Viņš ieguldījis lielu darbu jaunajā iepirkumā, tā otrai kārtai kvalificējušies pieci pretendenti, kas ir ļoti atzīstams skaits, taču otrā kārta joprojām nav sākta tehnisku iemeslu dēļ un iepirkums “muļļājas uz vietas”.

Avoti pieļauj, ka Bremzem varētu būt izvirzītas neizpildāmas prasības saistībā ar elektrovilcienu iegādi un, iespējams, iepirkums varētu tikt izbeigts bez rezultātiem, lai sāktu jaunu, kurā varētu pieteikties kāds Satiksmes ministrijas saimniekiem tīkamāks pretendents.

Tāpat baumu līmenī esot dzirdēts par Bremzem izteiktu darba piedāvājumu kādā privātā nozares kompānijā.

Aģentūra LETA jau rakstīja, ka “Pasažieru vilciena” valdes loceklis Bremze iesniedzis atlūgumu. Viņš aģentūrai LETA norādīja, ka šādu lēmumu pieņēmis, lai ļautos jauniem profesionāliem izaicinājumiem. Vienlaikus Bremze absolūti noliedza, ka uz viņu varētu būt izdarīts politisks spiediens, lai šo amatu atstātu. Taujāts, vai jau ir noskatīta jauna darbavieta, Bremze norādīja, ka patlaban vēl to komentēt nevēlas.

Bremze “Pasažieru valdes” locekļa amatā bija kopš 2014.gada jūlija. Pirms tam viņš strādājis vairākos AS “Latvijas Dzelzceļš” koncerna uzņēmumos. Vienlaikus Bremze ir vienīgais īpašnieks SIA “Vadības risinājumi”.

“Pasažieru vilciens” ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no “Latvijas Dzelzceļa” veiktajām funkcijām. Iepriekš “Pasažieru vilciens” 100% bija “Latvijas Dzelzceļa” meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Pievienot komentāru

Komentāri (2)

  1. Nu žēl gan. Dzelzceļa nozare zaudē labāko dz. transporta ekonomikas ekspertu. Tagad LDZ vada šoferu dēli un māsīcas.

  2. Вот и Марис слился, жаль. А ведь предупреждали его, не лезь в это болото. Все эти конкурсы будут проваливаться один за другим, это закономерно, так как априори все пригородные пассажирские перевозки убыточны. Чудес не бывает и экономику ж.д. транспорта на политической козе не объедешь. Новые поезда стоят очень больших денег и взять их не откуда. Только из бюджета. Но пойти на это политики не могут, им самим не хватает. Так всё и будет разваливаться по маленьку.

Policija sākusi kriminālprocesu par cūku inficēšanos ar ĀCM Krimuldas novada saimniecībā (2)Valsts policija (VP) sākusi kriminālprocesu par Krimuldas novada saimniecības "Rukas" audzēto cūku inficēšanos ar Āfrikas cūku mēri (ĀCM).
Mājsaimniecības neizmanto iespējas samazināt elektrības rēķinus un maksā vairāk (18)Elektrību tērējam vairāk, mājsaimniecības aizvien neizmanto iespējas samazināt rēķinus
Pasaulē
Latvijā decembrī bijusi trešā lielākā gada inflācija ES Latvijā pagājušā gada decembrī, salīdzinot ar 2015.gada pēdējo mēnesi, bija trešais augstākais inflācijas rādītājs Eiropas Savienības (ES) dalībvalstu, liecina trešdien publiskotie ES statistikas biroja "Eurostat" dati.
Draugiem Facebook Twitter Google+