Mobilā versija
+0.9°C
Eiženija, Ženija
Svētdiena, 26. marts, 2017
5. februāris, 2013
Drukāt

Atpakaļ 20. gadsimtā

Publicēti Eiropas autotirgus 2012. gada rezultāti. Kā tos vērtēt? Nozares krīze? Revolūcija pircēju paradumos?

 

Kopējais un galvenais kontrolskaitlis – pārdoti 12 053 904 auto – nokrities līdz 1995. gada līmenim. Par gada kritumu (8,2%) lielāks skaitlis fiksēts vēl senāk – 1993. gadā, kad jaunu auto pārdošanas apjomi samazinājās par 16,9%. 2012. gadā no lielvalstīm tikai Apvienotā Karaliste ir pirkusi vairāk – plus 5,3%. Citu (izņemot Vāciju – mīnus 2,9%) apjoma samazinājums mērāms divciparu skaitļiem. Ar pluszīmi gadu beiguši vairāki “maznozīmīgie tirgi” – Ungārija – 17,6%, Igaunija – 12,5%, Bulgārija – 1,6%. Latvijas oficiālais rezultāts – mīnus 2,9%, Lietuvas – mīnus 8%. Marku rezultāti. Tikai trīs ar pluszīmi: “Jaguar”/”Land Rover” – 25,8%, “Kia” – 14,1%, “Hyundai” – 9,4%. Pārējiem – kritums.

 

Pievienot komentāru

Mikrobioloģijas jaunuzņēmums ieinteresējis vāciešus (1)Kāda liela Vācijas kompānija izrādījusi interesi par mikrobioloģijas jomā darbojošos Latvijas jaunuzņēmumu "Conelum Biotech", kas izstrādā unikālu testu konkrētu mikroorganismu atklāšanai noteiktā vidē.
Draugiem Facebook Twitter Google+