Mobilā versija
Brīdinājums +12.7°C
Rolands, Rolanda, Ronalds, Erlends
Trešdiena, 18. oktobris, 2017
26. septembris, 2017
Drukāt

Kā vērtējat valsts iestāžu darbu ar apmeklētājiem? (5)

Foto - Ieva Lūka/LETAFoto - Ieva Lūka/LETA

Ilustratīvs attēls

Valsts kanceleja sākusi jau trešo Laba servisa kustību, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu ar apmeklētājiem. Arī “Latvijas Avīze” lūdza nejauši satiktiem cilvēkiem padalīties ar iespaidiem par saskarsmi ar valsts iestādēm.

 

Mārtiņš Valdemārs: “Mūsdienās daudz ko var nokārtot internetā. Cik sanācis iestādes apmeklēt klātienē, saskarsme bijusi ļoti laba. Esmu lasījis sūdzības, ka ierēdņi bijuši nelaipni, mēģinājuši atraidīt apmeklētāju, bet pats neko tādu neesmu piedzīvojis. Vienīgais, ka gandrīz visur ir rindas un nākas pagaidīt. Taču notikušas daudzas pozitīvas pārmaiņas, kuras jau uztveram kā normu. Ja tā padomā, tad pirms desmit gadiem, kad ņēmu iepriekšējo pasi, es nemaz ar ratiņkrēslu nevarēju iebraukt PMLP nodaļā, vajadzēja palīgus. Tagad ir uzbrauktuves un pats varu ar visu tikt galā. Diemžēl citās iestādēs ar pieejamību joprojām ir problēmas.”

 

Vladimirs Osmolovskis: “Pēdējos deviņus gadus dzīvoju Lielbritānijā, nupat esmu atgriezies Latvijā uz palikšanu un pašlaik kārtoju uzturēšanās atļauju savai sievai, jo viņa ir ārzemniece. Ierēdņu attieksme pret cilvēkiem Latvijā un Lielbritānijā ir nesalīdzināma. Šeit var just, ka darbinieki ir daudz pretimnākošāki un gudrāki – pārzina ne tikai savu atbildības jomu, bet arī citas, tādēļ spēj sniegt labākus padomus. Anglijas iestādēs neviens neiedziļinās apmeklētāja problēmās – sūta uz citām iestādēm, savus likumus nezina un liek pašam meklēt atbildes internetā. Pa šiem deviņiem gadiem, kamēr biju prom, telpas un aprīkojums valsts iestādēm Latvijā mainījies līdz nepazīšanai – kļuvis daudz modernāks. Arī šajā ziņā pārspējam angļus.”

 

Anna Ivančuka: “Vienīgais, kas mani kaitina, ir lielās rindas. Ja nebūtu jāgaida, tad vispār viss būtu ideāli. Kas attiecas uz personālu, viņi ir ļoti pretimnākoši un laipni. Man vieglāk komunicēt krievu valodā, un darbinieki lielākoties gatavi izskaidrot mani interesējošos jautājumus krieviski bez kādām problēmām. Patīkami arī, ka iestāžu telpas ir izremontētas.”

Pievienot komentāru

Komentāri (5)

  1. ļoti daudz varētu izdarīt elektroniski, ja nedzenātu cilvēkus no vienas instances uz otru….vienu dienu jāaiziet, lai papīru pieprasītu, pēc trim dienām gatavs, atkal jāiet pakaļ, lai aiznestu uz nākošo iestādi….(piemēram – izziņu no mājas pārvaldnieka par to, ka dzīvoklim nav parāda, lai to nogādātu kādam, kam jāieliek mapītē)…kāda būtu problēma to vai nu nosūtīt ieskennētu uz elektronisku pieprasījumu, vai vienkārši – būtu iespēja datu bāzē paskatīties – ir dzīvoklim parāds vai nav…

  2. Vērtēju dažādi. Katrā vietā ir cita attieksme un darba stils. Ir ļoti patīkami pārsteigumi un ir arī liels šoks, piem., VID nenormālā apmeklētāju pieņemšanas kārtība Āgenskalna filiālē, kur pilnīgi nerēķinās ar apmeklētāju ērtībām – numuriņu izņēmu pirms plkst.11 no rīta, pie VID speciālista rindas kārtībā tiku tikai plkst.17+. Var teikt, ka strādājošam cilvēkam darbā ir jāņem brīvdiena, lai varētu izstāvēt minēto rindu. Un tas nav normāli.

  3. Pozitīvisma kampaņa LA ?
    Vismaz provincē tev, jau ienākot kabinetā, liek manīt, ka esi traucēklis viņu bezrūpīgajai čalošanai par izklaides tēmatiem.
    Par 180 grādiem pretēji Osmolovska teiktajam.
    Iemācījušies medainās balstiņās tevi “atšūt”.
    Kad esi izgājis visas nosauktās vietas, kur tev būtu jāgriežas(visur jāgaida atbildes) atkal nonāc izejas punktā, izrādās, ka nemaz nav klausījušies tavu sacīto.

Roberts Zīle: Nedrīkstam palikt vienaldzīgi (13)Katalonijas centieni iegūt neatkarību no Spānijas izraisījuši pretrunīgu reakciju Eiropā: vieni atbalsta kataloņu tiesības uz pašnoteikšanos, bet citi uzskata, ka Katalonijas atšķelšanās radīs bīstamu precedentu un uzkurinās separātisma tendences.
Lasītāju aptauja
Ērika Oša zīmējums
Ēriks Ošs. Pirms aiziešanas atslēdziet elektrību koģenerācijas stacijām!

Ekonomikas ministram Arvilam Ašeradenam, kurš pagājšnedēļ paziņoja, ka pametīs darbu valdībā, lai  vadītu “Vienotības” Saeimas frakciju, pēc šīs svētdienas TV3 raidījuma “Nekā Personīga” jāķeras pie vēl kāda grūta darba.

TV raidījumā izskanēja bažas, ka vairāki uzņēmumi varētu būt krāpušies ar atļaujām elektroenerģijas ražošanai obligātajā iepirkumā. Raidījums atklājis vairākus uzņēmumus, kuri nav laikā pabeiguši projektus, bet licences saglabājuši, AS “Sadales tīkls” testā padodot jaudu no pārvietojama ģeneratora. Ja šie uzņēmumi sāks darbu un izmantos iespēju elektrību tirgot par paaugstināto cenu, patērētājiem tas izmaksās līdz 100 miljoniem eiro obligātā iepirkuma komponentes (OIK) maksājumos nākamajos 10 gados. Ministrs uzdevis Ekonomikas ministrijas kontroles grupai ar ekspertiem nekavējoties veikt pārbaudes. Tāpat pārbaudi uzdots veikt SIA “Rīgas enerģija” apjomīgajā koģenerācijas stacijā Vestienas ielā 2, Rīgā. Šis uzņēmums saistīts ar uzņēmēju Māri Martinsonu. “Nekā Personīga” esot zināms, ka šī stacija nav nodota ekspluatācijā, un ir aizdomas, ka pārbaudes tests varētu nebūt noticis godīgi.

Arī Ministru prezidents Māris Kučinskis uzdevis ministram sadarbībā ar Iekšlietu ministriju nekavējoties veikt pārbaudes. Līdz šā gada 30. oktobrim jāziņo par plānoto rīcību un nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos.

Vai piekrītat apgalvojumam, ka vīriešiem pēc 40 gadiem jālieto steroīdi?
Monika Zīle: Garā mēle un īsās rokas (3)Kuplo ģimeņu ieguvums no demogrāfijas veicināšanai piešķirtajiem miljoniem pagaidām neskaidrs
Laima Geikina: Vai mēs vēlamies pārmaiņas izglītībā? (15)"Kurš no jums ir bez grēka, lai pirmais met akmeni uz viņu!" (Jņ 8:7)
Draugiem Facebook Twitter Google+