Mobilā versija
+0.7°C
Kristaps, Krists, Klinta, Kristers, Kristofers
Pirmdiena, 18. decembris, 2017
26. septembris, 2017
Drukāt

Kā vērtējat valsts iestāžu darbu ar apmeklētājiem? (5)

Foto - Ieva Lūka/LETAFoto - Ieva Lūka/LETA

Ilustratīvs attēls

Valsts kanceleja sākusi jau trešo Laba servisa kustību, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu ar apmeklētājiem. Arī “Latvijas Avīze” lūdza nejauši satiktiem cilvēkiem padalīties ar iespaidiem par saskarsmi ar valsts iestādēm.

 

Mārtiņš Valdemārs: “Mūsdienās daudz ko var nokārtot internetā. Cik sanācis iestādes apmeklēt klātienē, saskarsme bijusi ļoti laba. Esmu lasījis sūdzības, ka ierēdņi bijuši nelaipni, mēģinājuši atraidīt apmeklētāju, bet pats neko tādu neesmu piedzīvojis. Vienīgais, ka gandrīz visur ir rindas un nākas pagaidīt. Taču notikušas daudzas pozitīvas pārmaiņas, kuras jau uztveram kā normu. Ja tā padomā, tad pirms desmit gadiem, kad ņēmu iepriekšējo pasi, es nemaz ar ratiņkrēslu nevarēju iebraukt PMLP nodaļā, vajadzēja palīgus. Tagad ir uzbrauktuves un pats varu ar visu tikt galā. Diemžēl citās iestādēs ar pieejamību joprojām ir problēmas.”

 

Vladimirs Osmolovskis: “Pēdējos deviņus gadus dzīvoju Lielbritānijā, nupat esmu atgriezies Latvijā uz palikšanu un pašlaik kārtoju uzturēšanās atļauju savai sievai, jo viņa ir ārzemniece. Ierēdņu attieksme pret cilvēkiem Latvijā un Lielbritānijā ir nesalīdzināma. Šeit var just, ka darbinieki ir daudz pretimnākošāki un gudrāki – pārzina ne tikai savu atbildības jomu, bet arī citas, tādēļ spēj sniegt labākus padomus. Anglijas iestādēs neviens neiedziļinās apmeklētāja problēmās – sūta uz citām iestādēm, savus likumus nezina un liek pašam meklēt atbildes internetā. Pa šiem deviņiem gadiem, kamēr biju prom, telpas un aprīkojums valsts iestādēm Latvijā mainījies līdz nepazīšanai – kļuvis daudz modernāks. Arī šajā ziņā pārspējam angļus.”

 

Anna Ivančuka: “Vienīgais, kas mani kaitina, ir lielās rindas. Ja nebūtu jāgaida, tad vispār viss būtu ideāli. Kas attiecas uz personālu, viņi ir ļoti pretimnākoši un laipni. Man vieglāk komunicēt krievu valodā, un darbinieki lielākoties gatavi izskaidrot mani interesējošos jautājumus krieviski bez kādām problēmām. Patīkami arī, ka iestāžu telpas ir izremontētas.”

Pievienot komentāru

Komentāri (5)

  1. ļoti daudz varētu izdarīt elektroniski, ja nedzenātu cilvēkus no vienas instances uz otru….vienu dienu jāaiziet, lai papīru pieprasītu, pēc trim dienām gatavs, atkal jāiet pakaļ, lai aiznestu uz nākošo iestādi….(piemēram – izziņu no mājas pārvaldnieka par to, ka dzīvoklim nav parāda, lai to nogādātu kādam, kam jāieliek mapītē)…kāda būtu problēma to vai nu nosūtīt ieskennētu uz elektronisku pieprasījumu, vai vienkārši – būtu iespēja datu bāzē paskatīties – ir dzīvoklim parāds vai nav…

  2. Vērtēju dažādi. Katrā vietā ir cita attieksme un darba stils. Ir ļoti patīkami pārsteigumi un ir arī liels šoks, piem., VID nenormālā apmeklētāju pieņemšanas kārtība Āgenskalna filiālē, kur pilnīgi nerēķinās ar apmeklētāju ērtībām – numuriņu izņēmu pirms plkst.11 no rīta, pie VID speciālista rindas kārtībā tiku tikai plkst.17+. Var teikt, ka strādājošam cilvēkam darbā ir jāņem brīvdiena, lai varētu izstāvēt minēto rindu. Un tas nav normāli.

  3. Pozitīvisma kampaņa LA ?
    Vismaz provincē tev, jau ienākot kabinetā, liek manīt, ka esi traucēklis viņu bezrūpīgajai čalošanai par izklaides tēmatiem.
    Par 180 grādiem pretēji Osmolovska teiktajam.
    Iemācījušies medainās balstiņās tevi “atšūt”.
    Kad esi izgājis visas nosauktās vietas, kur tev būtu jāgriežas(visur jāgaida atbildes) atkal nonāc izejas punktā, izrādās, ka nemaz nav klausījušies tavu sacīto.

Lasītāju aptauja
Gata Šļūkas zīmējums
Gatis Šļūka. No CSDD uz slimnīcu

Par Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas (RAKUS) jauno valdes priekšsēdētāju izvēlēts Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) valdes loceklis Imants Paeglītis. Viņam ir bakalaura grāds inženierzinātnēs un profesionālais maģistra grāds biznesa vadībā, kā arī ir ilggadēja pieredze vadošos amatos. Kopš 2008. gada Paeglītis ir CSDD valdes loceklis. Veselības ministre Anda Čakša teikusi: “Jaunā valdes priekšsēdētāja uzdevums būs nodrošināt uz iedzīvotāju vērstu pakalpojumu pieejamību lielākajā valsts slimnīcā. Finanšu disciplīna, nepieciešamo cilvēkresursu piesaiste un ārstniecības pakalpojumu pieejamības uzlabošana pacientiem ir galvenie izaicinājumi, ar ko I. Paeglīša kungam un viņa komandai būs jāsaskaras un jārod risinājumi.”

Vai CSDD valdes loceklis ir piemērota izvēle slimnīcas vadītāja amatam?
Draugiem Facebook Twitter Google+