Publicitātes foto, autors – Mārtiņš Vilcāns

Austrumu slimnīcā izveidota vienota Klientu apkalpošanas daļa visām struktūrvienībām 0

Lai Rīgas Austrumu klīniskajā universitātes slimnīcā ieviestu augstākajiem standartiem atbilstošu klientu apkalpošanu un pacienti varētu ātri un ērti saņemt veselības aprūpes pakalpojumus, slimnīcā izveidota jauna struktūrvienība – Klientu apkalpošanas daļa, informēja slimnīcas preses sekretāre Aija Lietiņa.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi 57
Lasīt citas ziņas

Klientu apkalpošanas daļa izveidota, nepalielinot štata vietu skaitu administrācijā, bet gan reorganizējot vairākas slimnīcas struktūrvienības. Pirms Klientu apkalpošanas daļas izveidošanas pacientu pierakstīšanu un reģistrēšanu veselības aprūpes pakalpojumiem Latvijas lielākajā slimnīcā nodrošināja vairākas struktūrvienības – Zvanu centrs un reģistratūras slimnīcas stacionāros, kas darbojās katra par sevi un pēc atšķirīgiem klientu apkalpošanas principiem. Tas nereti bija iemesls dažādiem pārpratumiem un sarežģījumiem.

„Klientu apkalpošanas daļu izveidojām, lai pakāpeniski ieviestu vienotus klientu apkalpošanas standartus visā slimnīcā. Ārstniecības iestādei mūsdienās jānodrošina ne tikai kvalitatīvi veselības aprūpes pakalpojumi, bet arī augstākajiem standartiem atbilstoša klientu apkalpošana – jāsniedz iespēja gan klātienē, gan telefoniski ātri un ērti pierakstīties pie speciālista, jāpaskaidro, kur pacientam jādodas, kas jāievēro, ierodoties uz izmeklējumu, telefoniski jāatgādina par vizīti,” skaidro slimnīcas valdes priekšsēdētājs Imants Paeglītis.

CITI ŠOBRĪD LASA

„Gan ierodoties slimnīcā, gan pierakstoties pie ārsta telefoniski, pirmais, ar ko pacienti sastopas, ir klientu apkalpošanas speciālisti. Būtībā viņi ir slimnīcas seja, un veido pacienta pirmo iespaidu par slimnīcu, vēl pirms viņš nonācis pie ārsta. Mums ir svarīgi, lai šis iespaids būtu labs un pacients mūsu slimnīcā justos kā gaidīts viesis.”

Par Klientu apkalpošanas daļas vadītāju iecelta Agrita Junkere, kuras uzdevums būs pārraudzīt klientu apkalpošanu Rīgas Austrumu klīniskajā universitātes slimnīcā. Junkere bijusi Personāla vadības daļas vadītāja Paula Stradiņa klīniskajā universitātes slimnīcā, lielveikalu tīklā „Maxima Latvija” un uzņēmumā „Valsts nekustamie īpašumi”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.