Auto ar defektu 0

Autosalonā iegādājos mazlietotu komerctransportlīdzekli, lai varētu veikt saimniecisko darbību. Līgumā bija teikts: pārdevējs garantē, ka defektus un nepilnības novērsīs saskaņā ar garantijas noteikumiem. Diemžēl šo punktu pārdevējs neievēro, mašīna pastāvīgi lūst. Ir arī aizdomas, ka mašīnai aiztikts kilometru skaitītājs.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Lasīt citas ziņas

Ar lielām grūtībām izgāju tehnisko apskati. Garantijas līgumu es neesmu saņēmusi. Noslēgts pirkuma līgums ar līzinga ņēmēju, līzinga devēju un pārdevēju, līgumā teikts, ka līzinga devējs ir īpašnieks, es – turētājs. Pie kā griezties ar šīm problēmām? 
Ludmila D.

 

Patērētāju tiesību aizsardzības centra Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultante Ilze Žunde secina, ka persona, kas iegādājusies transportlīdzekli, šajā gadījumā likuma izpratnē nav uzskatāma par patērētāju. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu patērētājs ir fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šajā gadījumā ar mašīnu bija paredzēts veikt saimniecisko darbību, tāpēc nav piemērojamas normas par prasījuma iesniegšanu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci. Ja preci iegādājusies juridiska persona, saistošs ir savstarpēji noslēgtais līgums, un strīdi par preces neatbilstību līguma nosacījumiem, kā arī zaudējumi, kas radušies komersanta rīcības dēļ, jāpiedzen Civillikumā noteiktajā kārtībā, proti, tiesā.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.