Foto – Karīna Miezāja

Autobraucēji nemierā ar kārtējiem remontiem uz Vienības gatves 0

Aizvadītā gada rudenī autovadītāji, kuriem bieži nākas braukt ārā no Rīgas Jelgavas virzienā, atviegloti uzelpoja – brauktuve rekonstruēta un izbraukšana ērta. Taču prieki beidzās pirms aptuveni mēneša, kad brauktuvi uzraka no jauna un satiksmi novirzīja vienā joslā, atkal radot sastrēgumus. 


Reklāma
Reklāma

 

“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 27
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 164
Lasīt citas ziņas

Jelgavnieks Artūrs, kurš pāris reizes nedēļā brauc pa Vienības gatvi, minēja, ka šādi remontdarbi tērē ne tikai laiku – tiešā veidā tā tiek “izvilkti” lati no šoferu makiem. Degviela taču arī kaut ko maksājot. Vaicāts, kādi, viņaprāt, būtu iespējamie risinājumi, puisis atbild, ka jātiek galā ar nesamērīgo līdzekļu novirzīšanu. Artūrs uzskata – ja autoceļiem būtu pieejams likumā noteiktais finansējums, nebūtu jāsaskaras ar tādām problēmām kā Vienības gatves rekonstrukcijas laikā. Ir jārunā par projektu kvalitāti, kuru nepilnības nereti jālabo pabeigtajos objektos.

Sašutis par šiem rekonstrukcijas darbiem ir arī Mārupes iedzīvotājs Juris. Viņu neapmierina apstāklis, ka remontdarbi Pārdaugavā daudzviet notiek vienlaikus – tas ir apgrūtinoši. “Es bieži izvēlos pārvietoties ar velosipēdu, taču arī ar to nav iespējams normāli izbraukt rekonstrukcijā esošos ceļa posmus,” viņš norāda. Galvenā problēma, pēc Jura domām, ir organizācijas trūkums – šķietot, ka neviens no remontdarbu veicējiem un ierosinātājiem nedzīvojot reālā pasaulē. “Īpaši absurdi ir tas, ka uz un no Ozolciema ielas faktiski nav kreisā pagrieziena, taču par to autovadītājiem nekur nav savlaicīgu brīdinājumu. Turklāt ikdienā esmu novērojis, ka retu reizi rekonstrukcijas posmā strādā vairāk par diviem cilvēkiem,” redzētajā dalās Juris.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sarunā ar atbildīgajām amatpersonām gan izrādās, ka remontdarbi Vienības gatves posmā no Ozolciema līdz Kaplavas ielai nebūt nav bijuši pabeigti. Lai gan ceļa posms remontā ir kopš pagājušā gada pavasara, iedzīvotāju sūdzību dēļ oktobrī darbi tikuši iekonservēti un atsākti tikai tagad.

“Vienības gatves posma rekonstrukcija tika apturēta Mārupes iedzīvotāju iesniegtās sūdzības dēļ – viņi apstrīdēja objekta būvatļauju,” skaidro Rīgas domes Satiksmes departamenta (RDSD) sabiedrisko attiecību speciāliste Ilze Dišlere. “Remontdarbu dīkstāve radīja zaudējumus būvniekam, tādēļ tas pērn lauza līgumu ar Satiksmes departamentu un nācās meklēt jaunu būvdarbu veicēju. Izsludināt konkursu ziemā bija neiespējami – būvniekam noteiktu laiku prasīja sagatavot un departamentam nodot darbu dokumentāciju. Tiklīdz administratīvie procesi tika nokārtoti, SD izsludināja iepirkuma konkursu un ar siltā laika iestāšanos rekonstrukcijas darbi atsākās,” uzsver I. DIšlere.

RDSD informē, ka rekonstrukcija no Ozolciema ielas līdz Kaplavas ielai atsākās augusta sākumā un tās laikā plānots izbūvēt pilnu brauktuves konstrukciju 170 metru garumā brauktuves labajā pusē virzienā no Ozolciema ielas uz Jelgavu. Lai ceļa posmu varētu nodot eksplutācijā, vajadzīgs ieklāt asfaltbetona virskārtu, jāpabeidz ietvju izbūve, kā arī jāuzklāj horizontālais marķējums. Rekonstrukcijas laikā tiks iestādīti arī 17 koki, izbūvēta zaļā zona un sakārtotas ceļa nomales. Darbu kopējās izmaksas Vienības gatves rekonstrukcijā būs 663 tūkstoši latu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.