Mobilā versija
Brīdinājums +15.5°C
Māris, Mārica, Maigurs
Piektdiena, 22. septembris, 2017
11. jūlijs, 2017
Drukāt

Autovadītāju Elīnu pārsteidz autoservisa paviršība. Kā rīkoties? (1)

Ekrānšāviņš no "Bez Tabu" videoEkrānšāviņš no "Bez Tabu" video

Autovadītājas Elīnas stūrētais auto nesen iekļuvis avārijā, kur sieviete tika atzīta par cietušo. Auto nodots remontā un izmaksas ir jāsedz apdrošinātājam.

Remontdarbi ilguši mēnesi, bet, saņemot atpakaļ, auto vadītāja kontstatēja daudzas nepilnības un slikti paveiktu darbu.

Rēķins apmaksa servisam vēl nav veikta un mašīna lietošanā pēc remonta vēl nav pieņemta.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Es arī strādāju autoservisa sistēmā . Un arī mums ir gadījies, ka klientam kaut kas nepatīk.Bet tāpēc jau cilvēkam ir dota mēle lai runātu. Un nevis ar presi, bet gan ar izpildītāju. Un mēs vienmēr esam novērsuši savas kļūdas, ja tādas ir.
    Neticu ka autovadītāj Elīna savā dzīvē un darbā ir tik perfekta ka strādā bez kļūdām.
    Bet laikam jau patīk izrādīties un “kārt” visus pie lielā zvana. Lai pateiktu – lūk cik viņi slikti
    Lai gan esam konkurenti ar minēto servisu, bet tā nolikt cilvēkus nekad negribu.
    Lai nu kādreiz arī Elīnu kāds piekar par viņas kļūdām

Draugiem Facebook Twitter Google+