Foto- LETA

Ažiotāža: Pie jaunatvērtās “Kentucky Fried Chicken” ēstuves pat vakarā joprojām rinda 4

Pie piektdien atklātās ASV ātrās ēdināšanas tīkla “Kentucky Fried Chicken” (KFC) ēstuves Vecrīgā arī vakarā ir cilvēku rinda, novēroja aģentūra LETA.
Rindā stāv aptuveni 30 cilvēki.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Mākslīgais intelekts nosauc piecus “neveiksmīgākos” latviešu politiķus 115
“Kā krāpnieks zināja, ka neesmu izņēmusi paciņu?” Lasītāja atmasko neīsto “Latvijas Pastu” 1
Lasīt citas ziņas

Vecrīgā, Audēju ielā 14, kur piektdien atklāta pirmā KFC ēstuve, jau pāris stundas pirms notikuma bija vērojama mērena ažiotāža. Kā novēroja aģentūra LETA, rindā pie ēstuves durvīm stāvēja vairāk nekā 200 cilvēku, galvenokārt jaunieši, savukārt rinda aizstiepusies līdz pat tirdzniecības centram “Galerija Centrs”.

KFC un zīmola “Pizza Hut” kafejnīcas izveidē šogad kopumā plānots investēt aptuveni vienu miljonu eiro, aģentūrai LETA stāsta KFC un “Pizza Hut” franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Sigurdurs Arnars Sigurdsons.
Viņš norāda, ka “Pizza Hut” 300 kvadrātmetru platībā plānots atvērt līdz šī gada beigām, kā arī to, ka patlaban tiek meklētas jaunas vietas KFC, ko plānots atvērt nākamgad.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sigurdsons skaidro, ka, neskatoties uz to, ka “Pizza Hut” atradīsies blakus šodien oficiāli atklātajam KFC, tie savstarpēji nekonkurēs, jo katrām no šīm iestādēm ir atšķirīga koncepcija. “Pizza Hut” koncepcija paredz arī apkalpošanu pie galdiņiem, bet KFC tā nav.”

Jautāts par KFC vistu produktu izejvielām, Sigurdsons atzīmē, ka patlaban svaigas vistas tiek piegādātas no vistu audzētājiem Lietuvā. Taču tiek veiktas pārrunas arī ar vistu audzētājiem Latvijā par svaigas produkcijas piegādi. “KFC standarts paredz gatavot ēdienus no svaigām, nevis saldētām vistām.”
KFC un “Pizza Hut” biznesa mērķis ir paplašināt šo zīmolu tīklu Baltijas valstīs, tādēļ KFC atvēršana Rīgā ir svarīgs un ambiciozs solis attīstības plānā, uzsver Sigurdsons.

Viņš atklāj, ka nākamgad vēl bez jauna KFC Rīgā plānots atvērt jaunas KFC vietas arī Lietuvas pilsētās Kauņā, Klaipēdā un Viļņā, kā arī jaunus “Pizza Hut” Somijas galvaspilsētā Helsinkos. Līdz ar to kopumā Baltijas franšīzē būs 15 KFC un “Pizza Hut” vietas.

Jau vēstīts, ka KFC ēstuve izvietota divos stāvos 300 kvadrātmetru platībā, to pārvaldīs Lietuvas uzņēmuma “Cibus Restaurants” filiāle Latvijā, kas reģistrēta šī gada 25.jūnijā.

Kā liecina publiski pieejamā informācija par Lietuvas uzņēmumu, “Cibus Restaurants” Lietuvā pārvalda ne tikai KFC, bet arī picēriju “Pizza Hut” tīklu.
Saskaņā ar Latvijas Patentu valdes mājaslapā pieejamo informāciju KFC jau 1992.gadā reģistrējis preču zīmi Latvijā.

Gan KFC, gan “Pizza Hut” zīmols pieder ASV ātrās ēdināšanas uzņēmumam “Yum! Brands, Inc.”, kura pakļautībā ir vairāk nekā 36 000 KFC “Pizza Hut” un citu ātrās ēdināšanas apkalpošanas tīklu. “Yum! Brands, Inc.” 2013.gadā apgrozīja 23 miljardus ASV dolārus.

KFC patlaban ir viens no lielākajiem ātrās ēdināšanas tīkliem pasaulē, kuram pieder vairāk nekā 20 000 restorānu 118 valstīs visā pasaulē, liecina KFC mājaslapā publicētā informācija. Uzņēmuma specializācija ir vistas gaļas burgeri, nageti un cita produkcija. Kompānijas pārdošanas apjomi 2013.gadā ASV vien tika lēsti 4,220 miljardu dolāru apjomā.

Reklāma
Reklāma

Iepriekš par potenciālu KFC ienākšanai Latvijā netika runāts, tikmēr uzņēmums jau 2007.gadā atvēra restorānu Viļņā, paziņojot, ka nākamo gadu laikā plāno izvērsties visā Baltijas tirgū.
“Pizza Hut” ir vairāk nekā 12 000 restorānu 88 pasaules valstīs.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.