Izglītības un zinātnes ministrijā notiek darba grupas sanāksme par pedagogu darba samaksas aprēķināšanas modeļa izstrādi un aprobācijas procesu.
Izglītības un zinātnes ministrijā notiek darba grupas sanāksme par pedagogu darba samaksas aprēķināšanas modeļa izstrādi un aprobācijas procesu.
Foto: LETA

Bažījas par iespējamu jaunā pedagogu darba samaksas modeļa izstrādes ieilgšanu 4

Vērtējot jaunā pedagogu darba samaksas modeļa izstrādes gaitu, pedagogi izsaka bažas, ka Izglītības un zinātnes ministrija varētu neiekļauties izstrādei atvēlētajos termiņos, pēc šodien notikušās daba grupas sanāksmes secināja vairāki darba grupas locekļi.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
Lasīt citas ziņas

Bažas pastāv tādēļ, ka pagaidām vēl aizvien nav sācies modeļa aprobācijas otrais posms, kuram vajadzēja sākties vēl pagājušajā nedēļā. Neskatoties uz to, ka pastāv uztraukums, viņi pozitīvi vērtē to, ka pedagogu algu jautājums “ir izkustējies no vietas”.

Tomēr Izglītības un zinātnes ministrijas valsts sekretāra pienākumu izpildītāja Evija Papule skaidroja, ka galvenie procesi notiek laikus un darbs pie modeļa tiks pabeigts tam paredzētajā laikā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība cer, ka viss notiks laikus, jo pašreizējais darba grupas un ministrijas darbs viešot pozitīvas cerības.

Kā ziņots, IZM izstrādājusi divus jaunus pedagogu darba samaksas modeļus, viens no kuriem paredz pašreizējā modeļa “Nauda seko skolēnam” pilnveidi, bet otrs – pāreju uz pilna laika darba slodzi.

Tāpat ziņots, ka šī gada budžetā nav iekļauta pozīcija finansējumam jaunā modeļa ieviešanai. Valdība gan IZM, gan tās sociālajiem un sadarbības partneriem solīja rast nepieciešamos līdzekļus gadījumā, ja modelis tiks izstrādāts.