Foto: LETA

Belte: LTV jākļūst par nopietnāku reklāmas tirgus dalībnieku 0

Latvijas Televīzijai ir jākļūst par nopietnāku dalībnieku reklāmas tirgū, nekā tā ir patlaban, intervijā Latvijas Radio 4 raidījumam “Darbojošās personas” sacīja jaunieceltais Latvijas Televīzijas (LTV) valdes priekšsēdētājs Ivars Belte.

Reklāma
Reklāma
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Veselam
Neviens to pat nenojauta – pasaulē populāros kosmētikas produktos vēzi izraisošas ķīmiskas vielas 800 reižu pārsniedz normu 42
Lasīt citas ziņas

“Televīzija likuma ietvaros darīs visu. Skaidrs, ka mūsu iespējas nopelnīt reklāmas tirgū ir mazākas nekā komerckanāliem. [..] Tomēr es ceru, ka Latvijas Televīzija kļūs par nopietnāku dalībnieku reklāmas tirgū, nekā tā ir pašlaik,” minēja jaunais LTV vadītājs.

Vienlaikus Belte norādīja, ka sabiedriskā televīzija nekad nebūs komerctelevīzija, tādējādi cīņa par reklāmas ieņēmumiem nebūs galvenā LTV darba prioritāte un nenotiks pārlieku liela koncentrēšanās uz raidījumu reitingiem. “Sabiedriskā televīzija pilda daudz citu daudz svarīgāku uzdevumu. Dažkārt pat jāupurē reitingi, lai līdz skatītājam aizvadītu kādas vērtības, par kurām mēs vienosimies ar kolektīvu,” pastāstīja Belte. Vienlaikus gan viņš atzina, ka nav jēgas saglabāt tādus raidījumus, kurus tikpat kā neviens neskatās.

CITI ŠOBRĪD LASA

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) iecēlusi LTV valdi triju cilvēku sastāvā. LTV vadīs Belte, valdes loceklis programmu attīstības jautājumos būs Sergejs Ņesterovs, bet valdes loceklis finanšu un tehnoloģiju jautājumos – Māris Skujiņš.

Belte no 2011.gada ir “Video International Ukraine” ģenerāldirektors, no 2007.gada bijis Baltijas mediju alianses izpilddirektors, no 2002. līdz 2007.gadam – uzņēmuma TV3 pārdošanas direktors, uzņēmuma “Eniro” mārketinga vadītājs, AS “Diena” laikraksta “Diena” direktors, reklāmas nodaļas vadītājs, “106.2 Radio Rīgai” mārketinga un pārdošanas nodaļas vadītājs, bijis Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents un valdes loceklis, Latvijas Preses izdevēju asociācijas viceprezidents.