Foto: Fotolia

Bērnu slimnīcā sākta pārbaude par ārstu, kurš mazam bērnam naktī izmeklēšanu veicis pavirši 10

Bērnu klīniskajā universitātes slimnīcā sākta pārbaude saistībā ar kādas mātes sūdzību par ārstu, kurš mazam bērnam naktī izmeklēšanu veicis pavirši. Pārbaudē tiks arī pārbaudīts, vai šāds ārsts var vispār turpināt darbu slimnīcā, aģentūrai LETA pastāstīja slimnīcā.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

Portāls “cālis.lv” trešdien vēstīja, ka kāda māte uz slimnīcu aizvedusi savu dēlu, jo viņam ļoti sāpējis vēders un bijusi augsta temperatūra, tomēr ārsts, kurš bērnu apskatījis, ieteicis ģimenei doties mājās. Tikai nākamajā dienā pēc mātes uzstājīgiem lūgumiem bērns atbilstoši pārbaudīts un viņam veikta operācija.

Slimnīcā norāda, ka ir saņemta sūdzību no mātes, kura ir neapmierināta ar Neatliekamās medicīniskās palīdzības un observācijas nodaļā saņemto ārstēšanu un attieksmi. Pēc sievietes teiktā, ārsts nesniedza pirmo palīdzību un izmeklēšanu veica pavirši, kā arī izturējās nelaipni.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā stāstīja slimnīcas pārstāve Daiga Rauba, šobrīd sāktas vairākas pārbaudes – gan par pacientu drošības pārkāpumiem, gan par komunikāciju un ētiku attieksmē pret pacientiem. Tāpat Bērnu ķirurģijas klīnikas vadītājam uzdots izvērtēt, vai konkrētais ārsts var turpināt darbu Bērnu slimnīcā, “jo šādi notikumu ne tikai kopumā mazina uzticību veselības aprūpei un met ēnu uz kolēģiem, kas darbu dara ļoti godprātīgi, bet ir pretrunā ar tiem principiem, pēc kuriem mēs, lielais vairums bērnu slimnīcas darbinieku, dzīvojam”. Pārbaudes rezultāti gaidāmi nākamajā nedēļā.

Viņa arī piebilda, ka slodze medicīnā, jo sevišķi Neatliekamās medicīniskās palīdzības nodaļā, ir ļoti liela, tomēr tas nevar būt par attaisnojumu neētiskai rīcībai.

Rauba arī aicināja ikvienu pacientu ziņot slimnīcas Kvalitātes vadības speciālistiem par šādu vai līdzīgu pieredzi, jo slimnīcas mērķis ir nodrošināt, lai nekad un nevienam nebūtu jāšaubās par to, ka Bērnu slimnīcā tiks saņemta profesionāla palīdzība.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.