Rēzeknieši atzīst, ka reizēm nākas ilgāk pagaidīt īsto transportlīdzekli, bet to atsver tas, ka braucieni pilsētniekiem ir bez maksas.
Rēzeknieši atzīst, ka reizēm nākas ilgāk pagaidīt īsto transportlīdzekli, bet to atsver tas, ka braucieni pilsētniekiem ir bez maksas.
Foto – Marta Oplucāne

Bezmaksas autobuss uz citu rēķina 32

Bezmaksas autobuss uz citu rēķina

Vai taisnīgi ir tas, ka dotāciju saņemošās pašvaldības var atļauties dažādu veidu “ekstras”, piemēram, Rēzekne, kur sabiedriskais transports pasažieriem ir par velti? Viedokļi dalās. “Mēs uzskatām, ka tā ir mūsu daļa no valsts “pīrāga” un tā mums pienākas!” apgalvo pilsētas mērs Aleksandrs Bartaševičs un norāda, ka viņiem ir visas tiesības izmantot šo naudu pēc saviem ieskatiem. Paši rēzeknieši, protams, ir apmierināti. Un kālab ne – transports jauns un neko nemaksā!

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Lasīt citas ziņas

Nejauši sastaptais Ainars Pudulis atzinīgi vērtē jauno sabiedrisko transportlīdzekļu estētisko izskatu, bet rēzeknieša karti vēl nav iegādājies. “Tieši šodien plānoju iet uz domi, lai uzzinātu, kāds īsti labums no tā, ka esmu deklarējies šajā pilsētā. Autobusi ir ērti un arī no ārpuses skaisti. Tikai viena problēma – tie kursē ļoti neregulāri. Reizēm gadās tā, ka ļoti ilgi stāvi un gaidi, kad kāds autobuss pienāks. Bet tad visi sāk nākt vienlaikus, viens pēc otra. Par šo jau “visi” rēzeknieši iesmej,” tenkojošā noskaņā saka A. Pudulis.

Pašvaldību finanšu izlīdzināšanas (PFI) fonda sistēma tiek vērtēta divējādi. Dotāciju saņēmēji uzskata, ka viņiem ir brīvas tiesības rīkoties ar saņemto naudu, savukārt iemaksātāji pauž viedokli, ka sistēma ir novecojusi un ir nepieciešamas reformas.