Mobilā versija
+10.0°C
Leonīds, Leonīda
Piektdiena, 20. oktobris, 2017
15. decembris, 2016
Drukāt

Biļetes internetā nopērkamas daudzviet – tas ir ērti un ātri! (1)

Foto - Karīna MiezājaFoto - Karīna Miezāja

Nav jāgaida rindā

Domāju, ka ne tikai šo rindu autoram gadījies aizkavēties un stacijā nonākt pēdējā mirklī, kad biļetes iegāde kasē vairs nav iespējama laika trūkuma dēļ. Šādā mirklī ļoti noder iespēja biļeti iegādāties internetā – ceļā uz staciju vai pāris stundu iepriekš, zinot reisu, ar kuru plānots braukt. Par laimi, nu jau labu laiku ir nevis viena vieta, kur internetā nopirkt autobusa vai vilciena biļeti, bet vairākas. Izvēle ir diezgan liela, bet kura iegādes sistēma ir visvairāk pārdomāta un ērtāka?

Kopumā viena vai otra veida biļetes var nopirkt 8 dažādās vietās – “1188.lv”, “Bezrindas.lv” mājaslapā un lietotnē, “Mobilly.lv” mājaslapā un lietotnē, “pv.lv” mājaslapā un lietotnē, kā arī vecajā labajā kasē.

 

Risinājums – jo jaunāks, jo labāks

Vislabākā, ērtākā un ātrākā sistēma izstrādāta “Pasažieru vilciens” (“PV”), tikpat labi darbojas arī mobilo maksājumu uzņēmuma “Mobilly” sistēma. PV” noņemu cepuri ērtās sistēmas dēļ – pirmajā pirkuma reizē jāievada savas bankas kartes dati un visas nākamās reizes sistēma šos datus atcerēsies, vien katru reizi būs jāievada kartes aizmugurē esošie CVV trīs cipari. Turklāt visus norēķinus pavisam ērti un vienkārši var veikt apmēram pusminūtes laikā, biļetei iekrītot norādītajā e-pastā vai to lejupielādējot. Turklāt uz biļetes ir QR (“Quick response” – no angļu val., ātrās atbildes) kods, kas nozīmē, ka biļete nav jāizdrukā. “PV” kontrolieri ir pietiekami digitalizēti un ar saviem biļešu aparātiem to nolasīs.

Cik attīstīti ir “PV” kontrolieri, tik atpalikuši ir starppilsētu autobusu pārvadātāji. Jā, internetā var iegādāties autobusa biļeti, taču pārvadātāji joprojām gaida, ka jūs uz e-pastu nosūtītās biļetes izdrukāsiet. Par laimi, situāciju uzlabo mobilo maksājumu uzņēmums “Mobilly”, kurš biļeti nogādā mobilajā tālrunī. Interesanti, ka “Mobilly” ļauj biļeti apmaksāt arī, biļetes cenu, pieskaitot tālruņa rēķinam. Tad gan jārēķinās ar papildu 25 centiem pie rēķina. Arī “Mobilly”, kā “PV.lv”, ir pārskatāms un ērti lietojams – darījums no ieiešanas brīža lietotnē aizņem vien apmēram 30 sekundes. Ātrāk, ja pakalpojumu lietojat ilgstoši, jo kā izrādās “Mobilly” sistēma ir gana gudra, lai atcerētos jūsu iepriekšējos maršrutus un uzreiz jau piedāvātu biežāk izmantoto. Tāpat “Mobilly” dod iespēju savā profilā pirms brauciena, iemaksāt kādu noteiktu naudas summu, veidojot tādu kā virtuālu maku. Kad pērkat biļeti, sistēma izņem biļetes cenu no šī “maciņa”. Iespēja izveidota, lai darījums notiktu ātrāk, jo otrs risinājums, līdzīgi kā “PV” piedāvātais, liek katru reizi ievadīt daļu datu no jauna, kas aizņem nelielu, bet laika sprīdi. Es gan tomēr dodu priekšroku “PV” un “Mobilly” otram risinājumam, cenšoties izvairīties no naudas iemaksas savā “Mobilly” kontā jeb “makā”. Man tas tomēr šķiet sarežģītāk.

 

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Idiotisms, ka par biļešu iegādi internetā ir jāpiemaksā

Draugiem Facebook Twitter Google+