Mobilā versija
+4.1°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
19. maijs, 2014
Drukāt

“Bite” sola veikt uzlabojumus SPRK konstatēto nepilnību novēršanai

Foto - LETAFoto - LETA

Mobilo sakaru operators “Bite Latvija” (“Bite”) apņēmies klientiem pilnīgāk skaidrot par kredītlimitu un līdzsavienojumiem, kas palīdzēs izvairīties no turpmākiem gadījumiem, kad klientam jāmaksā pamatīgas summas pēc telefona nozagšanas ārzemēs, biznesa portālam “Nozare.lv” paziņoja kompānijas sabiedrisko attiecību speciāliste Anete Jansone.

Reaģējot uz Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) ziņojumu, kur teikts, ka regulators “Bite” pakalpojumos atradis būtiskus trūkumus, mobilais operators apņēmies tos novērst.

“Klients ir atbildīgs par savu telefonu un SIM karti, tie ir tikpat svarīgi kā, piemēram, kredītkarte. Šajā gadījumā, nozaudējot telefonu, klients uzreiz ar mums nesazinājās, lai bloķētu SIM karti un novērstu krāpnieciskus gadījumus. “Bites” mājaslapā, kuru klients apskatīja, ir minēti vairāki veidi, kā ar mums sazināties un nodot informāciju, – ir iespējams zvanīt uz zvanu centru (biznesa klientam ir pieejams arī biznesa klientu menedžera telefona numurs), ir iespējams rakstīt e-pastu, kā arī sazināties, izmantojot “Skype” vai sociālos tīklus. Tāpat klients nevērsās policijā, kas ir īpaši svarīgi, jo šādā gadījumā būtu iespējams pierādīt, ka rēķinu ģenerēja krāpnieciskos nolūkos, un tas dotu iespēju samazināt izmaksas, ko mēs jau sedzām Spānijas operatoram. Uzskatām, ka klienta nodomi un rīcība ir ļoti svarīgi faktori,” norāda “Bites” klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.

Klienta numurs esot ticis bloķēts, pirms tika saņemta informāciju par to, ka telefons ir nozagts, kas esot vairāk, nekā pieprasa juridiska vienošanās līgumā, informē Stankēviča.

Lai labāk sevi pasargātu telefona nozagšanas gadījumā, “Bite” ikkatram iesaka to pasargāt arī ar paroli. Kā norāda drošības speciālisti, tā, iespējams, nepasargās telefonu pilnībā no ļaunprātīgas piekļuves, bet iegūs papildus laiku, lai operators to paspētu nobloķēt.

Jau ziņots, ka SPRK pārbaude tika veikta pēc gadījuma, kad kādam uzņēmumam piederošs mobilais telefons tika nozagts Spānijā un, ierodoties Latvijā, par ļaundaru veiktajiem zvaniem tika piestādīts aptuveni 2550 eiro rēķins. Pārkāpumi līguma nosacījumu ievērošanā konstatēti netika, bet regulators norādīja uz nepilnībām klientu informēšanas kārtībā.

 

Pievienot komentāru

Tomātaudzētāji "Mežvidi" pārstrādās ogas un kaņepes (1)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi
Putnu gripa pietuvojusies Latvijai (3)Vairākās Eiropas Savienības (ES) valstīs atklāts bīstamais putnu gripas vīruss, un Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) norāda, ka ir pamats satraukumam arī Latvijā, sestdien vēstīja raidījums “LNT Ziņas”.
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Kuras izmaiņas likumos būtiski ietekmēs tavu ikdienu 2017. gadā? (1)ALGAS, PABALSTI, PENSIJAS NODOKĻI Saeima pieņēmusi vairākas būtiskas izmaiņas likumos, kas no nākamā gada ietekmēs Latvijas iedzīvotāju ikdienu.
Draugiem Facebook Twitter Google+